یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
مریدی:

طرح های فرهنگی و هنری استان به انجمنهای حرفه ای سپرده شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: باید طرح ها و پیشنهادها به بخش خصوصی از جمله انجمن ها و موسسه های فرهنگی و هنری در استان سپرده شود….

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: باید طرح ها و پیشنهادها به بخش خصوصی از جمله انجمن ها و موسسه های فرهنگی و هنری در استان سپرده شود.

بهزاد مریدی افزود: امروز تمام انجمن ها و اتحادیه های فرهنگی و هنری فارس با حضور متخصصان بخش های فرهنگی فعالیت های خود را انجام می دهند که واگذاری فعالیت های فرهنگی و هنری به اتحادیه ها و انجمن ها با هدف برون سپاری فعالیت های بخش دولتی به متخصصان انجام می شود.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از اداره کل ارشاد فارس، وی اضافه کرد: به دنبال واگذاری جدی برنامه های فرهنگی و هنری استان از جمله برنامه ها، جشنواره ها و کارگاه ها به بخش خصوصی شامل اتحادیه ها، انجمن ها، گروه ها، تشکل ها و بخش های مختلف در استان هستیم زیرا معتقدیم اجرای کارهای در این بخش باید توسط متخصصان و فعالان فرهنگ و هنر انجام شود. او با بیان اینکه ما باید کمتر در اجرای برنامه ها دخالت و مسئولیت نظارت و حمایت فعالان فرهنگی و هنری را داشته باشیم ادامه داد: در هیچ جای دنیا برای انجام فعالیت های اجتماعی نگاه به دولت و حکومت نیست بلکه فعالیت های انجمن های فرهنگی و هنری به عنوان بخش خصوصی کامل کننده فعالیت های بخش دولتی است.

مریدی عنوان داشت: بنابراین اجرای هرگونه برنامه های فرهنگی و هنری در استان باید با مشارکت و همکاری بخش خصوصی و انجمن ها انجام شود و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی نیز نقش حمایت کننده دارد.

وی گفت: هم اینک ١٤ اتحادیه و انجمن فرهنگی و هنری به عنوان زیر مجموعه این اداره کل در این استان فعال است که از این تعداد ١٢ انجمن و اتحادیه فرهنگی و هنری به ثبت رسیده و فعالیت های خود را به صورت قانونی و حقوقی دنبال و اجرا می کنند

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین