چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11
معاون استاندار فارس

مسئولان استان فارس در حل مشکلات فرهنگی اجتماعی موفق نبودند

میلاد لارستان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: مسئولان استان فارس در راستای ورود به مباحث فرهنگی و برطرف کردن مشکلات و آسیب‌های اجتماعی موفقیتی نداشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: مسئولان استان فارس در راستای ورود به مباحث فرهنگی و برطرف کردن مشکلات و آسیب‌های اجتماعی موفقیتی نداشتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، هادی پژوهش جهرمی با بیان اینکه اعتیاد، طلاق، بی‌بندوباری، فحشا و حاشیه‌نشینی دیگر زنگ خطر نیست اظهار داشت: تمام این موارد دردی است که به درمان سریع نیاز دارد.

وی تأکید کرد: برخورد جدی با مراکز فروش مواد مخدر و اتباع بیگانه غیرمجاز که محله‌های آسیب‌پذیر را به قلعه و دژی برای خود تبدیل کرده و برای محافظت از خود نسبت به استخدام نگهبان و نصب دوربین اقدام کرده‌اند ضرورت دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با بیان اینکه مقابله با ناهنجاری‌ها، آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر به ابزار، طرح و برنامه نیاز دارد تصریح کرد: اگر اقدامات ایجابی و سلبی در کنار یکدیگر قرار گیرد تأثیر مثبت آن در جامعه نهادینه می‌شود.

پژوهش بیان کرد: به منظور هرچه بهتر برطرف شدن معضل آسیب‌های اجتماعی باید نشست‌های مربوطه با حضور مسئولان امر در محله‌های آسیب‌پذیر تشکیل شود.

وی عنوان کرد: مسئولان استان فارس و متولیان امور فرهنگی و اجتماعی در ورود به مسائل فرهنگی و برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی شهری و روستایی متناسب با انتظارات نظام اسلامی و مردم موفق نبودند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس با اشاره به اینکه ساخت فضای سبز، ورزشگاه و پارک در محله‌ها لازم است اما کافی نیست، افزود: در محله‌هایی که دارای امکانات عمرانی، ورزشی و تفریحی است نیز مسائل و مشکلات اخلاقی، بی‌بندوباری و اعتیاد افزایش یافته است که برای برون‌رفت از این معضل باید خارج از فعالیت‌های روزمره برنامه‌ریزی شود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “مسئولان استان فارس در حل مشکلات فرهنگی اجتماعی موفق نبودند”

  1. لاری گفت:

    مسئولان استان فارس در حل مشکلات فرهنگی اجتماعی موفق نبودند..ایا معاون سیاسی امنیتی خود در این موارد هیچگونه مسئولیتی ندارد؟ !

  2. ناشناس گفت:

    اگر تا بحال موفق نبودی از حالا موفق باش

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین