جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
رئیس اداره صنعت و معدن لارستان مطرح کرد:

عدم بازگشت سرمایه در گردش عمده ترین مشکل صنعتگران در لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان عمده ترین مشکلات صنعتگران در این شهرستان را عدم بازگشت سرمایه در گردش و کمبود نقدینگی اعلام کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان عمده ترین مشکلات صنعتگران در این شهرستان را عدم بازگشت سرمایه در گردش و کمبود نقدینگی اعلام کرد.

علی محمد ابراهیم زاده در گفت و گو با میلاد لارستان؛ یکی از مشکلات اساسی مدیریت سنتی واحدهای صنعتی را نداشتن مدیر حسابداری دانست و اظهار داشت: اگر تولیدکنندگان از یک مدیر مالی – اداری ماهر برخوردار باشند، تمام مسائل و مشکلات آنان در بحث های مالی و بخصوص پرداخت مالیات حل خواهد شد.

وی عمده ترین مشکلات صنعتگران در این شهرستان لارستان را عدم بازگشت سرمایه در گردش و کمبود نقدینگی عنوان کرد و افزود: پس از مورد ذکر شده، عوارض های دولتی از قبیل پرداخت مالیات، بیمه کارگران، آسیب های زیست محیطی و بهداشتی، نبود فاضلاب در شهرک های صنعتی، انتقال سند و غیره باعث بروز مشکل برای تولیدکنندگان شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان با بیان اینکه تمام اقدامات اداره مالیات براساس قانون است، تصریح کرد: صنعتگری که نتوانسته خود را براساس دستورالعمل های مالیاتی بدلیل عدم استفاده از مدیر حسابداری متخصص تطبیق پیدا کند، دچار مشکل شده است.

دبیر کارگروه ارتقاء تولید شورای اقتصاد مقاومتی لارستان به صنتعگران توصیه کرد تا با استخدام سه متخصص ماشین آلات صنعتی، حسابداری و مدیر فروش برای کسب موفقیت در تولیدشان گام موثر بردارند.

وی بیان کرد: وظیفه مسئولین سرکشی از واحدهای صنعتی است و پیش از انکه کارخانه دار اقدام به اعلام مشکل کند، می بایست مسئولین مربوطه پیگیر مشکلات باشند و به بازدید واحدهای صنعتی بروند.

ابراهیم زاده ادامه داد: واحدهای صنعتی که دچار مشکل هستند، می توانند با مراجعه به اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان مراجعه کنند تا در اسرع وقت با بیان آن در کارگروه ارتقاء تولید برطرف شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان با اشاره به رصد هفتگی مصوبات در خصوص رفع مشکلات صنعتگران، گفت: علاوه بر مسئولین، صنعتگران نیز می بایست پیگیر موضوعات و مصوبات باشند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران برای نظارت بر کالاهای بی کیفیت که از سایر نقاط کشور وارد لارستان می شود، ادامه داد: وظیفه واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان، نظارت بر واحدهای تولید شهرستان و همچنین عمده فروشان و نظارت بر واحدهای خرده فروشی بر عهده اتاق اصناف است.

دبیر کارگروه ارتقاء تولید شورای اقتصاد مقاومتی لارستان با اشاره به اینکه شناخت کیفیت کالاها در ظاهر امکان پذیر نیست، تصریح کرد: یکی از راههای قیاس کیفیت کالاهای تولیدی در لارستان، به نمایش گذاشتن اجناس در نمایشگاههاست و از طرفی مدیران بازاریاب کارخانه ها با معرفی مناسب کالا، مصرف کننده را ترغیب به استفاده کالای با کیفیت تولیدشده خود نمایند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین