یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
با حضور مدیرکل کمیته امداد فارس صورت گرفت

ارتقای نمایندگی کمیته امداد بخش‌های بیرم و جویم لارستان به اداره

در مراسمی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان فارس، نمایندگی کمیته امداد در بخش‌های بیرم و جویم از توابع شهرستان لارستان به اداره ارتقا یافت.

در مراسمی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان فارس، نمایندگی کمیته امداد در بخش‌های بیرم و جویم از توابع شهرستان لارستان به اداره ارتقا یافت.

به گزارش میلاد لارستان، در آئین‌های جداگانه‌ای عصر امروز با حضور مدیرکل کمیته امداد استان فارس، جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، علی‌اکبر نجیب‌زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، هوشنگ دلاور مدیر کمیته امداد لارستان و جمع بسیاری از خیران و معتمدان مراسم ارتقای نمایندگی کمیته امداد بخش‌های جویم و بیرم از توابع شهرستان لارستان برگزار شد.

در این مراسم، نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش با تبریک این رخداد به مردم بخش‌های جویم و بیرم، اظهار داشت: می‌توان با اعطای تسهیلات، ایجاد اشتغال و فراهم‌آوری زمینه‌های تحصیل علمی افراد زیر پوشش کمیته امداد، مددجویان را به‌سوی توانمندسازی و خودکفایی سوق داد و آنان را از زیرمجموعه کمیته امداد خارج کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس نیز در سخنانی بابیان اینکه هفت درصد از جمعیت استان فارس زیر پوشش این نهاد قرار دارند، گفت: در سال گذشته ۱۰۷ میلیارد تومان در زمینه کمک‌هزینه معیشتی، ۹ میلیارد تومان کمک‌هزینه تهیه جهیزیه و همچنین ساخت ۵ هزار مسکن برای محرومان هزینه شده است.

محمد بذرافشان، یکی از اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری در محلات و شهرها را فراهم‌سازی کمک‌های مردم به مردم دانست و تصریح کرد: کمیته امداد به‌عنوان یک واسطه و یک ارگان مورد اعتماد عمومی در پی کمک به نیازمندان و تلاش برای خودکفایی اقتصادی، فرهنگی و اعتقادی است.

در پایان این مراسم، احمد دری به‌عنوان سرپرست کمیته امداد بخش جویم و حسن غلامی به‌عنوان سرپرست کمیته امداد بخش بیرم معرفی شدند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ارتقای نمایندگی کمیته امداد بخش‌های بیرم و جویم لارستان به اداره”

  1. لارستانی گفت:

    با. سلام. چرا. در بخش. بزرگ. اوز. کمیته. امداد. حتی. یک. نمایندگی. هم. دایر. نمی. کند. است. این. کم کاری. مسولین. است. ویا. تبعیض. به. نظر. شما. در بین. ۵۰. هزار نفر. مردم. این. بخش. کسی. نیازمند. کمک. نیست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین