دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

درخواست فرماندار بستک از شهرداری

به گزارش میلادلارستان و به نقل از فارس، محمد مشتاق‌زاده در جلسه با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بستک از تعامل مثبت و ارزنده شهرداری و شورای اسلامی شهر…

به گزارش میلادلارستان و به نقل از فارس، محمد مشتاق‌زاده در جلسه با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بستک از تعامل مثبت و ارزنده شهرداری و شورای اسلامی شهر بستک تقدیر کرد و ارائه خدمات مطلوب در تمام محله‌ها، معابر و ساماندهی بازار شهر را خواستار شد.

مشتاق‌زاده، فرمانداری را پل ارتباطی میان دستگاه‌های اجرایی و شورای شهر دانست و افزود: شهرداری نیز باید به صورت منظم اقدامات مربوط به توسعه شهر بستک را پیگیری و اجرایی کند و در انجام خدمت به مردم و توجه به خواسته‌های آنان تلاش نماید. همچنین برنامه ریزی برای انجام امور در شهرداری، به‌کارگیری پیمانکاران واجد شرایط، رعایت سهم عمرانی از بودجه، دقت در انعقاد تفاهمنامه‌ها و قراردادها، توجه به پارک‌ها و فضاهای سبز، رفع سد معبر و مستند سازی اموال بویژه اموال غیر منقول از دیگر خواسته‌های فرماندار شهرستان بستک بود.

مشتاق‌زاده بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام، ایجاد بازارچه مرغ با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و صنف مرغداران، جابجایی صنوف مزاحم و استفاده صحیح از نخاله‌های ساختمانی، افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی ویژه نوروز و ایجاد طرح مشارکتی نهضت پیاده روها تأکید کرد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۳:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین