یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان خبر داد

استقرار 2 «هلی کوپتر» خدماتی در فرودگاه لارستان+عکس

میلاد لارستان: مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان از استقرار ۲ «هلی کوپتر» خدماتی که قابلیت استفاده بعنوان اورژانس هوایی، امداد ونجات، اطفاء حريق و بصورت اختصاصی و vip در قالب طرح ایرتاکسی را دارد، خبر داد.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان از استقرار ۲ «هلی کوپتر» خدماتی که قابلیت استفاده بعنوان اورژانس هوایی، امداد ونجات، اطفاء حريق و بصورت اختصاصی و vip  در قالب طرح ایرتاکسی را دارد، خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ عنایت الله انصاری فرد با اشاره به اینکه شركت خدمات هلي كوپتري «تارا» فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی(ره) لارستان را بعنوان پايگاه و مركز پشتيباني خود انتخاب کرده است، اظهار داشت: باتوجه به استقرار هلي كوپترهاي اين شركت در فرودگاه لارستان، از این پس شاهد ارائه خدمات آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شرکت «تارا» با استقرار ۲ دستگاه «بالگرد» در فرودگاه لارستان آمادگي خود را براي ارائه خدمات ارزنده و مورد نیاز مردم لارستان، استان فارس و استانهاي همجوار اعلام كرده است، افزود: با توجه به نوع این هلی کوپترها، می توان از آنها بعنوان اورژانس هوایی، امداد و نجات، اطفاء حريق، خصوصی و vip در قالب طرح ایرتاکسی برای جابجایی افراد به نقاط و شهرهای مختلف استفاده کرد.

forodgah

انصاری فرد تصریح کرد: مداومت ارائه خدمات این هلی کوپترها منوط به استقبال و عقد قرارداد ارگانها و اداراتی مانند فرمانداری، دانشکده علوم پزشکی، هلال احمر، شهرداری، منطقه نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و غیره است.

وی در پایان، حمایت و استقبال مسئولین و همشهریان، بویژه نهادهای ذیربط در راستای استفاده بهینه ازاین فرصت بوجود آمده را خواستار شد و این مهم را بستری مناسب برای رفاه و رفع بسیاری ازمشکلات مردم منطقه لارستان و جنوب فارس و کشور دانست.

خبرنگار: روابط عمومی فرودگاه بین المللی لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین