شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 11

۷ طرح آبرسانی روستایی در استان فارس به بهره‌برداری رسید‌

میلاد لارستان: همزمان با سراسر کشور و با حضور ویدئوکنفرانسی معاون اول رئیس‌جمهور ۷ طرح آبرسانی روستایی در هفت شهرستان استان فارس به بهره‌برداری رسید.

 همزمان با سراسر کشور و با حضور ویدئوکنفرانسی معاون اول رئیس‌جمهور ۷ طرح آبرسانی روستایی در هفت شهرستان استان فارس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، طرح آبرسانی به ۲۵۲ روستای کشور به صورت همزمان در کشور افتتاح شد که ۷ طرح آن مربوط به روستاهای استان فارس بود. این طرح‌ها با حضور ویدئوکنفرانسی معاون اول رئیس‌جمهور در هفت شهرستان این استان به بهره‌برداری رسید.

در قالب این ۷ طرح، آبرسانی به ۲۴ روستا در شهرستان‌های رستم، فسا، فیروزآباد، مرودشت، لار، آباده و اقلید از استان فارس، انجام شد.

هزینه اجرای این هفت طرح آبرسانی روستایی ۸۷ هزار میلیون ریال اعلام شده است که با اجرای این طرح‌ها ۴ هزار و ۵۴ خانوار روستایی با جمعیتی بیش از ۱۶ هزار و ۲۰۵ نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

برای اجرای طرح‌های آبرسانی به ۲۴ روستای استان فارس، ۵ حلقه چاه حفر، ۷۳٫۵ کیلومتر شبکه توزیع و انتقال و برق‌رسانی ایجاد و ۱۵۰۰ مترمکعب مخزن بتنی احداث شده است.

در این مراسم مجتمع آبرسانی حسن‌آباد سنجرلو که از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه آن تامین شده است افتتاح شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین