چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نقش رسانه ها و خبرنگاران از نگاه سرپرست فرمانداری ویژه لارستان

سرپرست فرمانداری ویژه لارستان در پیامی،فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه روزخبرنگار را تبریک گفت. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،متن پیام مسعود راسخی به…

سرپرست فرمانداری ویژه لارستان در پیامی،فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه روزخبرنگار را تبریک گفت. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،متن پیام مسعود راسخی به این شرح است:

بسم اله الرحمن الرحیم

۱۷ مرداد یادآور تلاش عزیزانی است که می‌نویسند و روایت می‌کنند تا به جامعه خویش دانایی و آگاهی ببخشند.

خبرنگاران واصحاب رسانه تصویر وجدان بیدارجامعه وجهان قلمداد میشوند که همه ی تلاش وعمر باعزت خودرا درراه آگاهی ،روشنگری وتنویر افکارعمومی به کار می گیرند.

در دنیای امروز و در عصر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، قطعاً نقش رسانه های گروهی و خبرنگاران به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی مؤثر و حیاتی است.

 بدون تردید حضور اصحاب رسانه در عرصه های مختلف خبررسانی و انعكاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات گوناگون، نقش بسزایی در افزایش سطح آگاهی و ارتقاء فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه دارد و خبرنگاران نقش مهم و تعیین‌كننده‌ای به عنوان رابط بین مسئولین، سازمان‌ها و مردم در اطلاع رسانی صحیح خدمات دولت و سازمان ها از یك سو و پیگیری و حل مشكلات مردم از سوی دیگر ایفا می‌كنند و زمینه رشد و توسعه همه جانبه جامعه را فراهم می آورند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه اطلاع رسانی و خبر به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرارسیدن هفدهم مرداد روز شکوهمند خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه در کشور، خصوصاً خبرنگاران و اصحاب خبری متعهد، کوشا و پرتلاش منطقه لارستان بزرگ ، صمیمانه تبریک و تهنیت گفته، توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از درگاه حضرت احدیت مسألت دارم.

مسعود راسخی
سرپرست فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین