شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه لارستان

میلاد لارستان: طی آئینی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان لارستان تجلیل شد.

طی آئینی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در یک مراسم صمیمی که در سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان صورت گرفت، از خبرنگاران و اصحاب رسانه لارستان تجلیل شد.

در این مراسم، سرپرست فرمانداری ویژه لارستان در سخنانی با تأکید بر نقش وسایل ارتباط جمعی در رشد فکری جوامع بشری، اظهار داشت: امروزه مهمترین تحولات با نقش آفرینی رسانه ها صورت می گیرد.

مسعود راسخی با بیان اینکه حیات سیاسی و اجتماعی جوامع به رسانه ها گره خورده است، افزود: دولت هایی که افکار عمومی را جدی نگیرند، دچار ضعف و نقصان خواهند شد.

وی با توصیه به مدیران برای ارتباط مستمر با رسانه ها برای انعکاس مطلوب خدمات دولت، تصریح کرد: از طرفی، خبرنگاران نیز می بایست با رعایت اصول حرفه ای خبرنگاری اطلاعات صحیح و دقیق را به مخاطب منتقل کنند.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان یادآور شد: کسب اطلاعات صحیح و مطمئن توسط یک خبرنگار با توجه به گستردگی شبکه های خبری و اطلاع رسانی را امری سخت اما شدنی دانست.

به گزارش میلاد لارستان؛ در این مراسم با قرائت وصیتنامه و خاطره گویی همرزم شهید عبدالرحیم فتوت یاد و خاطره شهید خبرنگار لارستانی گرامی داشته شد.

در پایان پس از بیان نقطه نظرات توسط خبرنگاران فعال در لارستان، با اهدای لوح یادبود و جوائزی از خبرنگاران، سردبیران و عکاسان عرصه خبر و خبررسانی تجلیل شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    سلام یاد خبر نگار رادیو محلی لار شهید مجید زاده بخیر . جاداشت یادی می شد به هر حال دستتان درد نکند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین