جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

فعالیت دو پایگاه انتخاب رشته در لارستان

دو پایگاه مشاوره انتخاب رشته دانشگاهی در لار دائر شده است. پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و مشخص شدن افراد مجاز جهت انتخاب رشته دانشگاهی ، دو پایگاه…

دو پایگاه مشاوره انتخاب رشته دانشگاهی در لار دائر شده است. پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و مشخص شدن افراد مجاز جهت انتخاب رشته دانشگاهی ، دو پایگاه مشاوره انتخاب رشته در لار دائر گردید که داوطلبین از لار و سایر شهرها و مناطق همجوار را در انتخاب صحیح رشته ها و دانشگاههای مورد علاقه خود راهنمایی می کنند.

1
photo_2016-08-12_06-30-53
به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان اولین پایگاه، مرکز تخصصی مشاوره مدیریت آموزش و پرورش مستقر در آموزشگاه غدیر(فلکه طاووس) می باشد.

 اساسی کارشناس مشاوره مدیریت در این زمینه تصریح کرد:این پایگاه با استفاده از مشاورین مجرب و با سابقه از جمله آقایان ایزدی،لادنی،قنادی و پیروزی آماده مشاوره داوطلبین عزیز در جهت انتخاب صحیح و آگاهانه رشته های مختلف در دانشگاههای سراسر کشور میباشد و تا تاریخ ۲۶ مردادماه میتوانند جهت ثبت نام و انجام مشاوره به این محل مراجعه فرمایند.

2
دومین پایگاه مشاوره توسط انجمن سمپاد لارستان مستقر در مجتمع فرهنگی مذهبی قمر بنی هاشم(ع) واقع در پشت مجتمع دانش دائر شده است . ناصر حقیقت لاری مسئول این مجتمع نیز در این زمینه گفت: انجمن سمپاد لارستان با استفاده از دهها مشاور جوان طی سه مرحله قبل و بعد از کنکور سراسری به داوطلبین امسال مشاوره داده است و هم اکنون نیز به بیش از سیصد نفر از پذیرفته شدگان کنکور سراسری امسال از مدارس و مناطق مختلف در جهت انتخاب صحیح و دقیق رشته با استفاده از ربات تلگرام انتخاب رشته دانشگاهی که طراح آن نیز امیر ناظمی دانشجوی لاری رشته هوافضای دانشگاه صنعتی شریف بوده،به صورت رایگان در حال مشاوره دادن هستند و داوطلبین عزیز تا ۲۷ مردادماه میتوانند به این پایگاه مراجعه نمایند.

photo_2016-08-12_06-31-21

گفتنی است  محمد فیاض پور معاون مدیر کل ومدیر آموزش و پرورش لارستان در بازدید از این دو مرکز مشاوره، ضمن تشکر از دست اندر کاران برپایی این پایگاه ،روند اجرای برنامه ها را بسیار مطلوب ارزیابی نمود و از تمامی پذیرفته شدگان در کنکور سراسری امسال خواست تا با مراجعه به این دو مرکز ، بهترین و صحیح ترین انتخاب در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود داشته باشند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین