سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

رتبه برتر حفظ10جزء مسابقات اوقاف فارس به لارستان رسید

برگزیدگان مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش مردان در فارس معرفی شدند. به گزارش  میلادلارستان و به نقل از باشگاه خبرنگاران،…

برگزیدگان مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش مردان در فارس معرفی شدند.

به گزارش  میلادلارستان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، کارشناس قرآنی اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه این مسابقات با حضور رقابت ۲۰۰ نفر در شیراز برگزار شد گفت: این رقابت ها در رشته‌ های حفظ قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و دعا خوانی ۲۱ و ۲۲ مرداد برگزار شد.

سیدامیرعباس جلالی افزود: در این رقابت ها  در رشته قرائت قرآن کریم جواد هاشم زاده و سید رضا نجیبی از شیراز اول و دوم شدند و مهدی حسینی ازشهرستان آباده سوم شد.

 وی ادامه داد: در رشته ترتیل حمید رضا اسکندری ازشهرستان فسا، جوادپور بهرانی از شیراز و محمد امیر عباسیان از شهرستان فسا اول تا سوم شدند.

کارشناس قرآنی اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: در رشته اذان محمد حسن توفیقی زاده از شهرستان فسا اول شد، کاظم موذنی از شهرستان قیرو کارزین دوم و رضا توفیق زاده از فسا سوم شد.

جلالی خاطر نشان کرد: نوید رزمجو از فسا ، حجت دیانت از نی ریز ، احمد حبیب نیا از لار و سید محمد شفاعتیان از شیراز به ترتیب در رشته های حفظ کل قرآن کریم ، حفظ ۲۰ جزء ، حفظ ۱۰ جزء و حفظ پنج جزء رتبه های اول را به دست آوردند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین