یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
قاسمی مدیرجهادکشاورزی لارستان:

کشت کلزا از اهداف اصلی مدیریت جهادکشاورزی لارستان است

به منظور برنامه ريزي كشت شتوي گندم، جو و كلزا، مديريت خاك و  گياهان دارويي جلسه اي با حضور مدير، معاونين، كارشناسان ستادي، مسئولين و كارشناسان مراكز ترويج و خدمات…

به منظور برنامه ريزي كشت شتوي گندم، جو و كلزا، مديريت خاك و  گياهان دارويي جلسه اي با حضور مدير، معاونين، كارشناسان ستادي، مسئولين و كارشناسان مراكز ترويج و خدمات جهاد كشاورزي و مديران عامل تعاوني هاي توليد جهاد كشاورزي لارستان برگزار گرديد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومي جهاد كشاورزي لارستان در ابتدای جلسه، مدیر جهاد کشاورزی لارستان در سخنانی اظهار داشت: کارشناسان مراکز باید به شرایط محیطی مناطق آشنایی داشته، از تجربیات سال های گذشته استفاده کرده و بر اساس این مولفه ها اقدام کنند. قاسمی همچنین به ضرورت استفاده از بخش خصوصی به عنوان یک بازوی قدرتمند در منطقه تاکید کردند.

kasht

وی کشت کلزا را یکی از اهداف مدیریت  عنوان کرده و توسعه پایدار کشت این محصول را خواستار شد.  مدیرجهاد کشاورزی لارستان همچنین توجه ویژه به خاک بدلیل وقوع خشکسالی و استفاده بهینه از شرایط موجود را ضروری دانست.

سپس مسئولین و کارشناسان مراکز خدمات و مديران عامل تعاوني هاي توليد مشکلات و نیاز های خود را بیان کرده و آمار و گزارشاتی از عملکرد های خود ارائه نمودند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین