پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 26

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی فارس معرفی شد

طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی، رئیس جدید سازمان جهادکشاورزی استان فارس معرفی و از رئیس پیشین این سازمان قدردانی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی، رئیس جدید سازمان جهادکشاورزی استان فارس معرفی و از رئیس پیشین این سازمان قدردانی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا، طی مراسمی، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و معاون وزیر و شماری از مدیران وزارت جهادکشاورزی و مسئولان محلی، ضمن قدردانی از طمراسی، رئیس پیشین، مجتبی دهقان‌پور به عنوان رئیس جدید سازمان جهادکشاورزی فارس معرفی شد.

به گزارش ایسنا، مجتبی دهقان‌پور متولد استان فارس و دارای مدرک دکتری ترویج و آموزش کشاورزی بوده و پیش از این، مدیر گروه آموزش‌های مهارتی بهره برداران معاونت آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی بوده است.

دهقان‌پور با ۱۷ سال سابقه حضور در مجموعه‌ها و زیر مجموعه‌های مختلف وزارت جهادکشاورزی، سابقه فعالیت در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به عنوان مشاور رئیس سازمان و دبیر اتاق فکر را در کارنامه دارد.

معاون مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی، مجری طرح توانمندسازی بهره برداران در سه حوزه آبخیز لایزنگان داراب، سده اقلید و زنگنه غرب شیراز، مسئول دبیرخانه کارگروه آب، کشاورزی و محیط زیست استان، مسئول دفتر محیط زیست و سلامت غذا، مسئول دفتر ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی و نماینده سازمان در بنیاد نخبگان، دیگر سوابق کاری دهقان‌پور را تشکیل می‌دهد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین