شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

افتتاح 30 پروژه مخابراتی به ارزش 15میلیاردتومان با حضور وزیر ارتباطات در منطقه

در نشستی با حضور علیپور معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، منیری مشاور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حجتی رئیس روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان  و جمعی…

در نشستی با حضور علیپور معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، منیری مشاور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حجتی رئیس روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان  و جمعی از خبرنگاران رسانه های منطقه، اهم برنامه های سفر  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح و مورد بحث قرار گرفت.

IMG_6103   به گزارش میلادلارستان در ابن نشست که پیش از ظهر امروز برگزار شد علیپور معاونت برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ویژه لار با اشاره به حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری در لارستان  از افتتاح ۳۰ پروژه با هزینه ۱۵ میلیارد تومان در کل حوزه لارستان، خنج و گراش با حضور وزیر ارتباطات و نماینده مردم  خبر داد.

IMG_6102همچنین منیری مشاور دکترجعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که وسعت منطقه و حوزه انتخابیه باعث شد که وزیر ارتباطات در سفر خود به استان فارس، لارستان را نیز به عنوان یکی از گزینه های سفر مورد توجه قرار دهد از ارائه  مطالبات کل حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش از سوی نماینده مردم و مسئولین فرمانداری های سه شهرستان در دیدار با دکتر واعظی خبر داد.

IMG_6101

وی اظهار داشت: برنامه های سفر شامل مراسم استقبال، برگزاری شورای اداری، افتتاح پروژه های حوزه مخابراتی و شرکت در نماز جمعه است که خبرنگاران می توانند این برنامه ها را پوشش دهند.

علیپور نیز در پایان اظهار امیداوری نمود که بتوان با ارائه درخواست ها و مطالبات از سوی مسئولین در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مشکلات منطقه را حل نمود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “افتتاح 30 پروژه مخابراتی به ارزش 15میلیاردتومان با حضور وزیر ارتباطات در منطقه”

  1. 1 گفت:

    پروژه های بزرگ مال جهرم و شیراز بودش و چیزای الکیش مال لار
    متاسفم برای نماینده و مسئولین

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین