یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

۲ پروژه با اعتبار ۹۲ میلیارد ریال در لارستان افتتاح می‌شود

فرماندار ویژه لارستان از افتتاح ۲ پروژه با اعتباری بیش از ۹۲ میلیارد ریال به مناسبت هفته وحدت در لارستان خبر داد. علی اکبر نجیب زاده با اشاره به ویژگی…

افتتاحفرماندار ویژه لارستان از افتتاح ۲ پروژه با اعتباری بیش از ۹۲ میلیارد ریال به مناسبت هفته وحدت در لارستان خبر داد. علی اکبر نجیب زاده با اشاره به ویژگی منطقه لارستان اظهار داشت: در این شهرستان شیعه و سنی مانند برادر و در کنار هم بدون هیچ اختلافی زندگی می‌کنند.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با اشاره به سایر برنامه‌های هفته وحدت در لارستان بیان کرد: مراسم جشن هفته وحدت در نخستین روز این هفته‌ با حضور مسئولان شهرستان در شهر اوز و در آخرین روز هفته نیز با حضور علمای شیعه و اهل تسنن در جوار آرامگاه حضرت آیت الله آیت اللهی برگزار می‌شود.

 نجیب زاده با اشاره به نقش پیامبر اسلام (ص) در صدر اسلام تصریح کرد: پیامبر اسلام (ص) در زمان حیاتشان منادی وحدت و برابری بودند این اعتقاد تا امروز ادامه یافته‌است.

 وی خاطر نشان کرد: در جریان انقلاب اسلامی شیعه و سنی در کنار یکدیگر قرار گرفتند و حکومت طاغوتی و شاهنشانی را از بین برد و در هشت سال جنگ تحمیلی نیز حضوری تاثیر گذار داشتند.

 نجیب زاده با اشاره به حضور خیران لارستان در تمام  زمینه‌ها برای خدمت رسانی بهتر به مردم تصریح کرد: همزمان با هفته وحدت دو پروژه خصوصی ساز با اعتباری بیش از ۹۲ میلیارد ریال در شهرستان لارستان افتتاح می‌شود.

 وی با اشاره به افتتاح این دو پروژه در مناطق سنی‌نشین لارستان افزود: یک مرغداری با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و یک سالن اجتماعات با اعتباری بیش از ۱۲ میلیارد ریال در هفته وحدت  در این مناطق افتتاح می‌شود.

 معاون استاندارو فرماندار ویژه لارستان با اشاره به ظرفیت اقتصادی لارستان خاطرنشان کرد: لارستان توانایی این را دارد که به یک قطب اقتصادی فعال و سود آور برای منطقه و استان تبدیل شود.

 وی با اشاره به اهمیت جذب بخش خصوصی در توسعه لارستان افزود: لارستان ظرفیت خوبی برای جذب بخش خصوصی دارد اما باید در ابتدا بستر مناسب برای ورود بخش خصوصی ایجاد شود.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین