شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

حادثه پرواز دبی-لار، باید عبرتی برای مدیران باشد

سیدحسین ذوالأنوار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تحریم‌های آمریکا در برخی صنایع مانند صنعت هواپیمایی جان مردم را نشانه گرفته است. نماینده مردم شیراز در مجلس…

خبرگزاری فارس: تحریم‌ها و بی‌کفایتی برخی مدیران جان مردم را نشانه گرفته استسیدحسین ذوالأنوار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تحریم‌های آمریکا در برخی صنایع مانند صنعت هواپیمایی جان مردم را نشانه گرفته است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این تحریم‌ها در حال آسیب زدن به‌ سلامتی مردم است و به‌ ویژه در صنعت هواپیمایی این مهم به‌ خوبی قابل ادعا است.

وی متذکر شد: دولت آمریکا در ادامه دشمنی خود با مردم ایران به دنبال وضع تحریم‌هایی است که مردم ما را با سختی و مشکلات بیشتر همراه سازد.

ذوالانوار عنوان داشت: مردم ما با بصیرت کافی شرایط را درک می‌کنند و پایداری و مقاومت مردم در حوادث مختلف گواه این است که این تحریم‌ها هیچ تأثیری نخواهد داشت.

وی با اشاره به سانحه پرواز دبی به لارستان دیروز شرکت هواپیمایی آسمان تصریح کرد: این‌گونه مسائل مربوط به تحریم‌های بی‌رحمانه آمریکا است اما مدیران صنعت هواپیمایی نیز باید همت و حمایت بیشتری از تولید قطعات داخلی داشته باشند.

نماینده مردم شیراز در مجلس اضافه کرد: این چندمین بار است که در ماه‌های اخیر پروازهای هواپیمایی آسمان دچار نقص فنی می‌شود و در پروازهای تهران به زاهدان و یاسوج به تهران و موارد دیگر شاهد این مشکلات بوده‌ایم.

وی ادامه داد: روز گذشته نیز در پرواز دبی به لار شاهد این ناهماهنگی توسط ناظران و متولیان امر که منجر به بروز نقص فنی در هواپیما و فرود اضطراری در فرودگاه دبی شد، بودیم.

این مسئول متذکر شد: مگر تغییر یک مدیر باید این‌طور یک شرکت را دچار مشکل کند که اکثر هواپیماها که سرمایه ملی است زمین‌گیر شوند.

ذوالانوار خاطر نشان کرد: جوانان ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف قله‌های افتخار را فتح کردند و در صنعت هواپیمایی نیز می‌توانند افتخارآفرین باشند.

وی بیان کرد: اگر مدیران صنعت هواپیمایی خودکفایی را مدنظر داشته باشند به‌ یقین با تکیه ‌بر جوانان کشور می‌توانند تمام دیوارهای تحریم را فرو بریزند.

این مسئول ادامه داد: موفقیت‌های صنعت هسته‌ای بهترین گواه برای موفقیت دانشمندان ایرانی است و در صنعت هواپیمایی نیز می‌توانیم شاهد اتفاقات مهمی باشیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس در ادامه با اشاره به برخی تأخیرهای پروازهای شرکت آسمان، تأکید کرد: این شرکت در جنوب کشور باید با مدیریت صحیح به این‌گونه مشکلات پایان دهد.

ذوالانوار ادامه داد: پرواز اخیر دبی به لارستان که با تدبیر خلبان و گروه پروازی برای هیچ مسافری اتفاقی نیفتاد باید عبرتی برای مدیریت بهتر باشد.

وی اضافه کرد: تأخیر یا نقص فنی از یک شرکت هواپیمایی با این سابقه ارزشمند و اعتبار قابل‌ قبول نیست و ما امیدواریم که مشکلات پروازی در کشور و به‌ویژه استان فارس به‌زودی برطرف شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس در پایان بیان کرد: امیدواریم هر چه زودتر شاهد بهبود شرایط برخی شرکت‌های هواپیمایی و رفع مشکلات موجود باشیم.

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۷:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین