شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
با حضور معاون مدیرکل کتابخانه های فارس صورت گرفت

افتتاح و کلنگ زنی 2 پروژه کتابخانه خیرساز در بیرم لارستان

میلاد لارستان: طی آئینی با حضور معاون مدیرکل و رییس اداره کتابخانه های لارستان دو پروژه کتابخانه خیرساز در بخش بیرم لارستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

طی آئینی با حضور معاون مدیرکل و رییس اداره کتابخانه های لارستان دو پروژه کتابخانه خیرساز در بخش بیرم لارستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در مراسمی با حضور معاون مدیرکل و رییس اداره کتابخانه های عمومی لارستان، امام جمعه و بخشدار بیرم، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و تنی چند از مسولان و معتمدین بخش بیرم دو پروژه کتابخانه خیرساز در بخش بیرم لارستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

یکی از این پروژه ها درروستای نجف آباد به متراژ ۱۵۰ مترمربع که با اعتباری بالغ بر یکصد وبیست میلیون تومان توسط یک خیراندیش اهل این روستا ساخته شده است.

 دراین مراسم مهدی معتمدیان در سخنانی با تقدیر از تلاشگران و نیکوکاران عرصه کتاب و کتابخوانی، اظهار داشت: درحال حاضر بخش بیرم با دارابودن چهار کتابخانه دربخش روستایی، بالاترین تعداد امتیازکتابخانه در بین سایر بخشهای لارستان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: تعدد کتابخانه ها در بخش بیرم لارستان، نشان از درک عمیق وهمت والای مردم این منطقه درعرصه توسعه فرهنگ کتاب وکتابخوانی  است.

معاون مدیرکل و رییس اداره کتابخانه های عمومی لارستان تصریح کرد: مراحل اداری وقانونی استفاده از کتابخانه به انضمام تأمین نیروی انسانی لازم درحال پیگیریست و امید می رود بزودی به عنوان چهاردهمین کتابخانه شهرستان لارستان به طور رسمی اعلام شود.

همچنین درادامه مسئولین کلنگ کتابخانه تخصصی کودکان را که قرار است توسط خیران محلی در زمینی به متراژ ۳۰۰ مترمربع درروستای حسین آباد بخش بیرم اعتباری بالغ بر یکصد وبیست میلیون ریال ساخته شود را به زمین زدند.

خبرنگار: عشرت جهاندیده

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین