سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
در اولین روز کاری فرماندار جدید لارستان صورت گرفت

فرماندار جدید لارستان کلنگ ساخت 4 واحد پانسیون درمانگاه در صحرای باغ را به زمین زد

میلاد لارستان: فرماندار جدید لارستان در اولین روز کاری خود به بخش صحرای باغ رفت و کلنگ آغاز ساخت ۴ واحد پانسیون درمانگاه روستای باغ به زمین زد.

فرماندار جدید لارستان در اولین روز کاری خود به بخش صحرای باغ رفت و کلنگ آغاز ساخت ۴ واحد پانسیون درمانگاه روستای باغ به زمین زد.

به گزارش میلاد لارستان، جلیل حسنی در اولین روز کاری خود به اتفاق دکتر جمشید جعفر پور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، دکتر عاطفه رئوفی رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان و تعدادی از مسئولین و معتمدین و خیرین شهرستان لارستان به بخش صحرای باغ رفتند و کلنگ آغاز ساخت ۴ واحد پانسیون برای پرسنل درمانگاه روستای باغ به زمین زدند.

این ۴ واحد پانسیون قرار است با زیربنایی به مساحت ۵۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال توسط آقای حاج عبدالواحد حبیبی خیر این روستا ساخته شود.

همچنین، درمانگاه روستای باغ هم با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیر حاج زینل رنجبر بازسازی گردد.

در ادامه با حضور نماینده مردم، فرماندار و رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان مسائل و مشکلات بخش صحرای باغ نیز در مسجد مشیری روستای باغ بررسی شد.

اهم مشکلات مطرح شده توسط بخشدار صحرای باغ و امام جمعه و رییس شورای اسلامی روستای باغ نبود پزشک، تعریض و روکش آسفالت  جاده اصلی، احداث سدخاکی، گازرسانی، اسقرار نمایندگی ادارات، تقویت ایستگاه برق عمادده، عدم تلفن ثابت در شهرک های جدید  و نبود رشته تجربی در مدارس بخش بود.

به گزارش میلاد لارستان؛ فرماندار لارستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین شهرستان در بدو ورود به روستای باغ بر مزار پاک شهید رنجبر حضور یافتند و با نثار فاتحه با آرمان های شهدا، امام شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق نمودند.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین