سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
فرماندار ویژه لارستان

تعامل بجای تعارض راهبرد مدیران باشد

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان اگر با مخالف همدیگر را تضعیف کنیم و بجای مدیریت تعاملی بدنبال تعارض باشیم، به طور یقین پیشرفت حاصل نخواهد شد، اضافه کرد: برای اثربخشی سیستم مدیریتی می بایست بدنبال همگرایی باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان اگر با مخالف همدیگر را تضعیف کنیم و بجای مدیریت تعاملی بدنبال تعارض باشیم، به طور یقین پیشرفت حاصل نخواهد شد، اضافه کرد: برای اثربخشی سیستم مدیریتی می بایست بدنبال همگرایی باشیم.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی در جلسه شورای اداری این شهرستان که به مناسبت تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان لارستان با حضور معاون امنیتی سیاسی استاندار فارس در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد، اظهار داشت: امروزه با توجه به تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در دنیا، دیگر جای شعار نیست و مهم کار و تلاش است.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه تنها راه پیشرفت کارآمد کردن سیستم مدیریتی است که در اختیار یک فرد قرار دارد، افزود: اگر بدنبال پیشرفت و توسعه هستیم می بایست همه با هم وارد کار، همدلی و همزبانی شد.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری ها و بخشداری ها به عنوان نقطه مرکزی وحدت بخش دستگاههای اجرایی هستند، تصریح کرد: اگر نتوان توانمنددی ها را شناخت و برپایه آن برنامه ریزی کرد، هیچگاه به موفقیت دست پیدا نمی کنیم.

معاون استاندار فارس اگر با مخالف همدیگر را تضعیف کنیم و بجای مدیریت تعاملی بدنبال تعارض باشیم، به طور یقین پیشرفت حاصل نخواهد شد، اضافه کرد: برای اثربخشی سیستم مدیریتی می بایست بدنبال همگرایی باشیم.

حسنی با تأکید بر حفظ امنیت و آسایش در جامعه، یادآور شد: امنیتی پایدار است که درون زا و با مشارکت داوطلبانه مردم همراه باشد.

وی با بیان اینکه برای انجام امور از همه نظرات در تمام سلائق و علائق استفاده خواهد شد، گفت: برای پیشبرد امور جناح بندی های سیاسی دخیل نخواهد بود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین