شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اختصاص 34 میلیارد ریال به پروژه‌های برق‌رسانی لارستان

میلاد لارستان: مدیر توزیع برق لارستانمدیر توزیع برق لارستان بابیان اینکه در هفته دولت امسال از ۳۹ پروژه برق‌رسانی و روشنایی معابر در سطح این شهرستان بهره‌برداری شد، گفت: این پروژه‌ها بااعتباری بالغ‌بر ۳۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به اجرا در آمده است.

مدیر توزیع برق لارستانمدیر توزیع برق لارستان بابیان اینکه در هفته دولت امسال از ۳۹ پروژه برق‌رسانی و روشنایی معابر در سطح این شهرستان بهره‌برداری شد، گفت: این پروژه‌ها بااعتباری بالغ‌بر ۳۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به اجرا در آمده است.

محمدامین دامن کشان در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه کلیه خاموشی های حوزه شهرستان در سامانه ۱۲۱ ثبت و توسط مرکز کنترل حوزه ستادی شرکت توزیع برق منطقه ای فارس ارزیابی می شود، اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به شاخص های خاموشی که توسط مرکز کنترل هرساله تعیین می شود، لارستان در تحقق اهداف تعیین شده موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۳۹ پروژه برق رسانی و روشنایی معابر در سطح شهرستان لارستان مورد بهره برداری قرار گرفت، افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به اجرا در آمده است.

مدیر توزیع برق لارستان با برشمردن پروژه های انجام شده، تصریح کرد: احداث خط دوم شهر بنارویه، خط ورودی روستای احمدمحمودی، خط زیرساخت روستاهای علی آباد و هرمود بخش مرکزی، اجرای ۱۲ مورد روشنایی معابر در شهرها و روستاها، نصب ۲۰ دستگاه ترانسفورماتور جدید جهت رفع ولتاژ، تقویت ۵۳ دستگاه ترانسفورماتور و نصب سه دستگاه تقویت کننده ولتاژ جهت مناطق روستایی در بخش های اوز و جویم بوده است.

دامن کشان در پاسخ به سوال خبرنگار میلاد لارستان درخصوص احداث پست برق ۶۳ کیلو ولت لارستان که مدت زیادی از زمان کلنگ زنی آن می گذرد، گفت: احداث پست های فوق توزیع در مناطق در حیطه وظائف و اختیارات شرکت های برق منطقه ای است و طبق اطلاعات بدست آمده مسیر نیرورسانی و خط انتقال طراحی شده اما پاسخ استعلامات از ادارات راه و شهرسازی لارستان و شهرداری لار ارائه نشده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین