یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اعطا مجوز ساخت نیروگاه خورشیدی با هدف تامین انرژی واحد‌های صنعتی

  مجوز ساخت نیروگاه خورشیدی با هدف تامین انرژی پایدار واحد‌های صنعتی به سرمایه گذاران اعطا می‌شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان…

 

مجوز ساخت نیروگاه خورشیدی با هدف تامین انرژی پایدار واحد‌های صنعتی به سرمایه گذاران اعطا می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ در ۱۵ شهرک صنعتی و در ۷ استان نیاز به ۱۶۲ مگاوات برق داریم و از این رو شرایط را برای سرمایه گذاری شهرک‌های صنعتی انرژی خورشیدی مهیا کرده‌ایم.

فرشاد مقیمی افزود: در استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، فارس، کرمان، گلستان و در مجموع در ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی زیرساخت‌ها فراهم شده و در سامانه eservice.isipo.ir شرایط سرمایه گذاری قرار داده شده است.

متقاضیان میتوانند با مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها به نشانی mojavez.ir ثبت‌نام کرده و در مدت ۱۰ روز مجوز ساخت نیروگاه خورشیدی را دریافت کنند.

مقیمی گفت: متقاضیان و سرمایه‌گذاران در این حوزه می‌توانند در تعامل با شرکت شهرک‌های صنعتی استان مربوطه، به پنجره واحد خدمات الکترونیک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به نشانی eservice.isipo.ir بخش خدمات مرتبط با واگذاری زمین، مراجعه و نسبت به خرید زمین مورد نظر اقدام کنند.

مقیمی گفت: در این طرح، دریافت حق بهره برداری از زمین برای واحد‌های نیروگاه‌های خورشیدی به صورت بیست درصد نقد و مابقی به صورت اقساط ده ساله تعیین شده است.

همچنین اعطای تسهیلات با نرخ ترجیحی ۵ ساله از طرف صندوق ملی محیط زیست برای سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین