سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
مدیر آموزش و پرورش لارستان خبر داد

کسب مقام اول فنی و حرفه ای و کاردانش متوسطه لارستان در سطح استان فارس

میلاد لارستان: معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش لارستان از کسب مقام اول فنی و حرفه ای و کاردانش متوسطه لارستان در سطح استان فارس در ارزیابی ادارت سال تحصیلی ۹۴_ ۹۵ خبر داد.

معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش لارستان از کسب مقام اول فنی و حرفه ای و کاردانش متوسطه لارستان در سطح استان فارس در ارزیابی ادارت سال تحصیلی ۹۴_ ۹۵ خبر داد.

محمد فیاض پور در مصاحبه با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه فنی و حرفه ای و کاردانش متوسطه لارستان در ارزیابی ادارت آموزش و پرورش استان فارس در سال تحصیلی ۹۴_ ۹۵ مقام نخست را کرده است، اظهار داشت: این موفقیت مرهون تلاشهای صادقانه مدیران، کارشناسان مسول و تمامی کادر هنرستان های فنی و کار دانش و هنرجویان است.

وی افزود: معیارهای انتخاب این مدارس فعالیت ها و طرح های اجرایی، برون دادها و نتایج، تعاملات، ابتکارات و خلاقیت بوده است.

معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش لارستان با بیان اینکه ۳ هنرستان فنی و حرفه ای و ۱۵ مدرسه کاردانش در سطح شهرستان لارستان وجود دارد، افزود: در مجموع تعداد ۱ هزار و ۳۰۰ هنرجو در این مدارس در حال کسب علم و حرفه هستند.

فیاض پور اضافه کرد: هنرستان های دخترانه و پسرانه استثنایی شبانه‌روزی امام خامنه‌ای لارستان، تنها هنرستان استثنایی شبانه‌روزی کشور هستند که از شهرهای مختلف فارس دانش آموز با نیاز های ویژه در آن مشغول به تحصیل هستند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۵:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین