شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
همزمان با شب عید غدیرخم صورت گرفت

حرکت کاروان شادی غدیر به حرم امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان

میلاد لارستان: در ابتکاری زیبا همزمان با شب عید سعید غدیر خم کاروان باشکوه «شادی غدیر» از مسجد جامع شهر لار تا حرم مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین (ع) پیاده طی کردند و به مقام این امامزاده واجب‌التعظیم عرض ارادت شد.

در ابتکاری زیبا همزمان با شب عید سعید غدیر خم کاروان باشکوه «شادی غدیر» از مسجد جامع شهر لار تا حرم مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین (ع) پیاده طی کردند و به مقام این امامزاده واجب‌التعظیم عرض ارادت شد.

به گزارش میلاد لارستان، طبق روال یکی دو سال گذشته دوشنبه‌شب در اقدامی ابتکاری از سوی نمازگزاران، اعضای پایگاه مقاومت شهید شاکری و کانون فرهنگی مذهبی مسجد جامع شهر لار کاروان «شادی غدیر» از این مسجد به سمت حرم مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین (ع) را پیاده طی کردند.

این مراسم که با حضور دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، روحانیون و جمع کثیری از مردم ولایتمدار لارستان همراه بود، حاضران، با در دست داشتن گل، پرچم‌های رنگی و با ذکر «علی علی یا علی (ع)» در طی مسیر فضای شاد، زیبا و معنوی را در خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به حرم مطهر حاکم کرده بودند.

جمع بسیاری از زائران و مجاوران نیز که در صحن‌ها و شبستان‌های امامزاده میرعلی بن الحسین (ع) لارستان در جشن غدیر گرد یکدیگر آمده بودند، به استقبال مهمانان آمدند.

سپس دوستداران مولای متقیان حضرت علی (ع)، با حضور در کنار مضجع شریف این امامزاده جلیل‌القدر، حرم مطهر را گل‌باران و عطرافشانی کردند و مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) نیز به مولودی‌خوانی در این شب بابرکت و نورانی پرداختند.

در پایان نیز، خدام افتخاری این مکان مقدس با اجرای برنامه نورافشانی فضای زیبایی را در صحن و بارگاه نورانی به نمایش درآوردند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین