پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
در نخستین جمعه از ماه محرم صورت گرفت

مادران و خردسالان لارستانی بیاد شهید ۶ ماهه کربلا به سوگ نشستند

میلاد لارستان: طی آئین باشکوهی در نخستین جمعه از ماه محرم با حضور هزاران نفری مادران و نوزدان شیرخوار همایش جهانی حضرت علی اصغر(ع) در لارستان برگزار شد.

طی آئین باشکوهی در نخستین جمعه از ماه محرم با حضور هزاران نفری مادران و نوزدان شیرخوار همایش جهانی حضرت علی اصغر(ع) در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ طی آئین باشکوهی در نخستین جمعه از ماه محرم با حضور هزاران نفری مادران و نوزدان شیرخوار همایش جهانی حضرت علی اصغر(ع) در مصلای بزرگ شهر لار برگزار شد.

این مراسم که برای یازدهمین سال متوالی و همزمان با ۳ هزار و ۵۰۰ نقطه ایران و جهان به اجرا درآمد، از ساعت ۸ صبح آغاز و ساعت ۱۱ و ۴۵ پیش از ظهر به پایان رسید.

آنچه به معنویت این مراسم می افزود، پوشش نوزادان با لباس سبز و سربند مزین به نام حضرت علی اصغر(ع) بود.

مادران با چشمانی اشک بار در مظلومیت امام حسین(ع) و شهادت جانسوز حضرت علی اصغر(ع)، کودکان خود را سرباز ولایت فقیه و حضرت مهدی(عج) معرفی می کردند.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) حاج اشکان عسکری، کربلایی هادی شیخی و کربلایی قاسم قنبری، اجرای گروه سرود کشوری مصباح الهدی، تعزیه خوانی هیئت قمر بنی هاشم(ع)، گروه دمام زنی عاشورائیان لارستان، گهواره گردانی و غیره همراه بود.

به گزارش میلاد لارستان؛ این مراسم معنوی هرساله توسط کانون فرهنگی مذهبی حضرت علی اصغر(ع)، پایگاه مقاومت شهید علی اکبر رزبان و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه لارستان برگزار می شود.

گفتنی است؛ مراسم باشکوه مشابهی نیز در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان برگزار شد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین