یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
در پیامک های مر دمی جدید بخوانیذ

از زیرگذر جاده بنارویه تا لزوم آسفالت مسکن مهر لار

بخش دیگری  از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با چندماه تاهی  مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات…

بخش دیگری  از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با چندماه تاهی  مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات مردم، توسط مسئولان به طور جدی پیگیری شود. مخاطبان گرامی می توانند نظرات خود در راستای بهتر شدن این بخش را نیز به هر نحو ممکن برای ما ارسال نمایند. لطفا خادمین خود در میلادلارستان را همراهی نمایید. این پیامک ها را با هم مرور می کنیم.

۱- لطفا زير گذر جاده دو راهي بنارويه را دریابید.  پس از چندين بار نقشه برداري هنوز هيچ اقدامي در خصوص آن نشده است. این جاده تلفات زيادي داده و خساراتي فراوانی به بار آورده است.(قابل توجه اداره کل راه و شهرسازی لارستان)

۲- دربعضي از ادارات و مطب ها صندوقهاي بزرگ كميته امداد و داراليتام وجود دارد كه اين صندوق هاي شيشه اي پر از گرد و خاك و خالي و گاهي حاوی پوست ادامس و شكلات بوده و منظره بدي را ايجاد كرده  است. لطفابه جاي اينها از صندوق هاي كوچك فلزي استفاده شود.(قابل توجه کمیته امداد امام خمینی(ره) و دارالایتام)

۳- انتهاي چهل متري سوم به سمت مجتمع مسكوني ايمان، بصورت خاكي و نامرتب بحال خود رها شده است. تا كنون چندبار ساكنين مجتمع به شهرداري مراجعه كرده اند اما ظاهرا اين قسمت جز شهر لار نيست.(قابل توجه شهرداری لار جهت رسیدگی)

۴- مسئولین راجع به آسفالت مسكن مهر (مسکن مهر تنگ اسد خصوصا) پاسخگو باشند. بعد از گذشت چندين سال و اخذ پول آن از ساكنين، هنوز آسفالت آن بلاتكليف مانده و مسولين جواب درستي نميدهند،پيگيري فرماييد،(قابل توجه اداره کل راه و شهرسازی لارستان و مسئولین مسکن مهر)

۵- جمعيت عامل توسعه است. ،سرشماري نفوس ومسكن سال۹۵ شروع شده و بر مسئولان  همت كافي و اطلاع رسانی و بر مردم است مشاركت كامل، تاحقوق حقه مردم تضييع نشود.(قابل توجه همگان)

۶- شهرك محمدرسول ا… فاقد فضاي سبز و وسايل ورزشي ميباشد تا مكاني جهت تفريح كودكان و ورزش جوانان باشد. خواهش ميكنم درخواست ما را به مسئولين برسانيد.(قابل توجه شهرداری لار)

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین