یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

قــدر امـنیـت مان را بدانیم…

میلاد لارستان: خنثی‌سازی و دستگیری عوامل تروریستی تکفیری که مسئولین محترم از آن پرده برداشتند، حاوی نکاتی است که دقت و بصیرت در آن را اهمیت بیشتری می بخشد.

میلاد لارستان: خنثی‌سازی و دستگیری عوامل تروریستی تکفیری که مسئولین محترم از آن پرده برداشتند، حاوی نکاتی است که دقت و بصیرت در آن را اهمیت بیشتری می بخشد.

نکته اول اینکه؛ یکی از مهمترین عوامل امنیت پایدار، حفظ و پاسداشت همگانی وحدت، حول محور عقاید اصیل مکتب ولایت و عاشورا و مهدویت است. به گفته امام راحل مان(ره) تمام مقصد ما مکتب ما است و همه باید بر این مکتب متّفق باشیم و در جهت اتصال به هم بکوشیم و این مهم همان نام آشنای دیرین این امت است که با انقلاب اسلامی به صحنه عمل و زندگی مردم آمد و همان بود که فتنه گران جیره خوار شیطان بزرگ، که در سال ۸۸ به ساحت عاشورا و ارباب بی کفن حضرت امام حسین(ع) توهین و جسارت نمودند و به آتش زدن پرچم اباعبدالله(ع) پرداختند و شادی کردند و هلهله کشیدند را به زباله دان تاریخ فرستاد. البته خیانت ها نیز مانند جنایت ها هرگز قابل فراموشی نیست.

نکته دوم اینکه؛ این اتفاق و امثال مشابه آن عملاً نیاز کشور را به قوای نظامی و دفاعی و امنیتی ثابت نمود. این اتفاق برای مردم ما، هذیان گویی برخی خواص خودباخته را روشنتر ساخت.

نکته سوم اینکه؛ وزیر محترم اطلاعات از خارجی بودن و خط گیری تروریست ها از دشمنان خارج از کشور خبر داده است.

به این نکته از دو جهت می توان نظر انداخت:

جهت اول سخن لغوی است که از برخی دوستان می شنویم که هی نگویید دشمن دشمن!! این اتفاق نشان می دهد دشمن پنداری با دشمن شناسی دو مؤلفه جداگانه است. دشمن پنداری یعنی حدفاصل بین دوست و دشمن را نشناسیم و گاها در زمین دشمنان بازی کنیم که در این صورت توپ را به سمت خودی شلیک می کنیم.

به روزهای پر دغدغه جنگ و به نا آرامی های داخلی بعد از انقلاب فکر کنیم. جرقه ای میان انبار باروت کافیست تا سکوت نیمه شب را برای سالها از یک ملت بگیرد.

و جهت دوم آن است که دشمنان حساب ملت ایران را از بقیه جدا می کنند، یک بار دیده اند و تجربه اش را دارند که چگونه مردان و زنان ما از کشور و اعتقادات خود دفاع کردند کسانی که داوطلبانه سینه روبروی آتش گلوله گذاشتند و با دست بسته، بی دفاع، زنده در گور جهالت و جنایت دشمن شدند و ۸ سال دفاع مقدسی را، در برابر دشمنی تا دندان مسلح از تمام دنیا انجام دادند که ثمره آن همان امنیت خاک از لگد مال متجاوزان بود. به همین دلیل راهبرد آن ها برای به زانو در آوردن ملت، نفوذ و نفاق است؛ تا از این طریق بین صفوف متحد انشقاق ایجاد نموده و به اهداف شوم خود دست یازند.

نکته آخر؛ توصیه ای است که باید در اینگونه مواقع از انتشار شایعات و دهان به دهان شدن اخبار بی اساس به شدت پرهیز نمود که شایعات، به نوعی عاملی است در جهت انشقاق و زمینه سازی اهداف دشمن.

یادمان باشد کسانی هستند که شبانه روز در تلاشند تا ما و عزیزانمان شبها آرام و با خیال آسوده سر بر بالش بگذاریم، گمنامانی که همه تلاش می کنند تا وسط این همه جنگ و انفجار و خونریزی امنیت برقرار باشد.

نگارنده: محمد صابری زاد

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “قــدر امـنیـت مان را بدانیم…”

  1. علی گفت:

    متقن و متین…

  2. اصفهان نصف جهان گفت:

    سلام
    باتشکر از میلاد لارستان
    اما
    مطالب ناب باید عناوین و تیتر بهتر و جذاب تری داشته باشند تا مخاطب رو بهتر و بیشتر جذب کنند.
    نوشته ای به این خوبی اما تیتر، ضعیف، خودبه خود دید مطلب هم کم می کنه.
    البته قلم زیبا بالاخره تاثیر خودش رو میذاره.

    در کل سایتتون خوب بود.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین