جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

در شهرستان لارستان برخوردها بصورت نرم و مبتنی بر رفتار اسلامی بوده است

فرماندار ویژه لارستان با اذعان به اینکه اگر امنیت به شکل داوطلبانه به وسیله مردم صورت گیرد با آسیبها و هزینه های کمتری روبرو خواهد بود، گفت: با اذعان به…

فرماندار ویژه لارستان با اذعان به اینکه اگر امنیت به شکل داوطلبانه به وسیله مردم صورت گیرد با آسیبها و هزینه های کمتری روبرو خواهد بود، گفت: با اذعان به اینکه اگر امنیت به شکل داوطلبانه به وسیله مردم صورت گیرد با آسیبها و هزینه های کمتری روبرو خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان، جلیل حسنی در جلسه تودیع و معارفه فرماندهان نیروی انتظامی لارستان با بیان اینکه اگر سیر تاریخی تامین امنیت ازگذشته تا بحال را نگاه کنیم، می بینیم که عدم آگاهی و رشد فکری و اجتماعی و عدم وجود فرهنگ غنی برای تامین امنیت باید هزینه های گزافی صورت پذیرد، اظهار داشت: اما جوامع ما با وجود علم و اعتقادات روز و برخورداری از تکنولوژی روز و احکام اسلامی و دینی که متناسب با دور ه خود بوده است باعث شد که برقراری امنیت با هزینه کمتری تامین گردد.

وی افزود: تعالی و نوع نگاه نیروی انتظامی ما در سطح کشوری و استانی و شهرستانی از یک نگاه انسانی برخوردار بوده است  که باعث شده بین نیروی انتظامی با مردم و دستگاه های مختلف رابطه ای تنگاتنگ به وجود اید.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه شهرستان لارستان از تمایز و ویژگی های خاصی برخوردار بوده است، تصریح کرد: شاید در برخی شهرستانها در مورد رویارویی با مسائل باید از اقتدار بیشتری برای تامین امنیت استفاده کرد اما ماحصل نتایجی که در شهرستان لارستان بر اساس جلسات به آن رسیده ایم بدلیل مشارکت مردم در عرصه های مختلف از جمله نرم افزاری و سخت افزاری موجب تامین امنیت شده است.

رئیس شورای تأمین لارستان با اذعان به اینکه اگر امنیت به شکل داوطلبانه به وسیله مردم صورت گیرد با آسیبها و هزینه های کمتری روبرو خواهد بود و اعتمادها و همدلی ها و صمیمیت ها در شهرستان به دنبال خواهد داشت و این اتفاق در شهرستان لارستان دارای مصادیق بسیار زیادی است، خاطر نشان کرد: در شهرستان لارستان برخوردها بصورت نرم و مبتنی بر رفتار اسلامی بوده است زیرا فرهنگ و اعتقادات مردم این اتفاق را رقم زده است.

وی با اشاره به اینکه سرهنگ دیندارلو و پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی لارستان نیز با توجه به اعتقادات مردم با آنها واکنشی نرم داشته اند، ادامه داد: فرمانده جدید نیروی انتظامی لارستان نیز که در شهرستانهای مختلف تجربه فرماندهی داشته اند نیز به این نکته توجه خواهند کرد.

حسنی یادآور شد: ما مسلمانیم و اعتقاد داریم که فردای ما بهتر از امروز ما باشد پس باید ارتقای شاخص های امنیتی را بالاتر ببریم.

معاون استاندار فارس با ابراز امیدواری نسبت به اینکه با حضور سرهنگ امجد باید اتفاقات مثبت در شورای تامین شهرستان و نیروی انتظامی رخ دهد، تصریح کرد: یکی از مواردی که در شورای تامین مطرح بوده است سعی کرده ایم که با مشارکت دستگاه های شهرستان وارد حوزه های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی شویم تا نیازمند ورود حوزه امنیتی نباشد و کار پیشگیری را بخوبی انجام داده ایم تا نتایج خوبی را رقم زنیم.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “در شهرستان لارستان برخوردها بصورت نرم و مبتنی بر رفتار اسلامی بوده است”

  1. ناشناس گفت:

    چرا هنجار شکنان در سطح شهر مجازات نمی شوند متاسفانه بعضی خانم هایی که درسطح شهر مشغول به رانندگی هستند حتی روسری های راهم بیرون می آورند وبا سر برهنه رانندگی می کنند چرا جلویشان گرفته نمی شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین