جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

استاندار فارس: چرا نباید یک هواپیمای باربری در فارس داشته باشیم؟!

استاندار فارس در سخنانی ضمن اظهار تاسف از نبود هواپیمای باربری در استان گفت: رفع موانع و مشکلات در عرصه تولید و صادرات در گرو تعامل بخش خصوصی و دولتی…

استاندار فارس در سخنانی ضمن اظهار تاسف از نبود هواپیمای باربری در استان گفت: رفع موانع و مشکلات در عرصه تولید و صادرات در گرو تعامل بخش خصوصی و دولتی است و تا این دو بخش در کنار هم حرکت نکنند امکان موفقیت وجود ندارد.

سید محمد علی افشانی با اشاره به افزایش ۱۰۴ درصدی میزان صادرات استان در ۶ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزود: باید ببینیم که سهم استان فارس در این افزایش صادرات با توجه به مزیت هایی که در حوزه های مختلف اعم از صنعت و کشاورزی دارد چقدر است.

وی گفت: استان فارس استانی گسترده با مزیت های فراوان در بخش های مختلف است اما جایگاهش در صنعت، کشاورزی و صادرات باید بالاتر از آنچه امروز است باشد. وی، نقش شبکه حمل و نقل را در صادرات و سایر بخش ها دارای اهمیت بسیار دانست و گفت: در بدو ورودم به استان گفتم که بعد از آموزش و پرورش به عنوان تامین کننده نیروی انسانی، سه بخش آب، حمل و نقل و انرژی به عنوان فراهم کننده زمینه توسعه از دارای اهمیت فراوان است.

استاندار فارس اظهار کرد: چرا این استان نباید یک هواپیمای باربری داشته باشد که محصولات تولیدی خود را به کشورهای همسایه منتقل کند.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید در اتاق خود را به روی صادرکنندگان باز بگذارند، گفت: مدیران باید به شکل منظم جلساتی را با صادر کنندگان، گمرک، فرودگاه و بانک ها برگزار کنند و مسائل و مشکلات حوزه صادرات را بررسی و حل و فصل نمایند.

به گزارش میلادلارستان به نقل ازاستانداری فارس، افشانی در خصوص مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نیز گفت: تاکنون مشکلات بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی از طریق مصوبات این کارگروه حل شده و استان فارس در زمینه ثبت نام واحدهای متقاضی دریافت تسهیلات نیز در کشور جایگاه اول را دارد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین