دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
فرماندار ویژه لارستان در جمع مردم دهکویه

نیروی انسانی، مهمترین محور توسعه و پیشرفت یک منطقه است

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت:نیروی انسانی، مهمترین محور توسعه و پیشرفت یک منطقه است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت:نیروی انسانی، مهمترین محور توسعه و پیشرفت یک منطقه است.

به گزارش میلاد لارستان؛جلیل حسنی در جمع مردم دهکویه افزود:مهمترین محور توسعه و پیشرفت یک منطقه نیروی انسانی قوی و با تحصیلات بالاست ، چرا که نیروی انسانی ماهر و مستعد می تواند در پیشرفت یک منطقه تاثیر گذار باشد و این خطه نیز از میزان قابل توجهی نیروهای کارآمد و زبده برخوردار هست.

فرماندار ویژه لارستان خاطر نشان کرد:با توجه به گزارش های خوبی که از سوی شورای اسلامی روستاو دهیاری ارائه گردید، این روستا دارای افرادی توانمند و از پتانسیل و ظرفیتهای خوبی برخوردار است و مطمئنا این روستا در آینده از رشد و توسعه ی بالایی برخوردار می باشد.

وی مردم دهکویه را مردمی با فرهنگ و دارای شعور اجتماعی بالا قلمداد کرد و گفت:با این اوصاف چه بخواهیم چه نخواهیم در آینده این روستا در ابعاد مختلف رشد و گسترش پیدا خواهد کرد اما چه بهتر اینکه ما مسئولین در مسائل شهر و شهرسازی با هماهنگی شورا و دهیاری با آمادگی بیشتر به سمت توسعه و پیشرفت برویم.

حسنی ادامه داد: اگر بستر ها و زمینه ها را در دهکویه فراهم کنیم و با توجه به اینکه این روستا در مسیر شمال به جنوب و در مسیر جاده اصلی لارستان به سمت شیراز قرار دارد این به تبع خود و به طور طبیعی امکانات و پیشرفت هایی را برای این روستا در پی خواهد داشت.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: لازم است بنیاد مسکن،راه و شهرسازی و دیگر دستگاههای آموزشی،فرهنگی و اجتماعی، با همکاری و هماهنگی هم ، این بستر را فراهم کنند تا در این منطقه پیشرفت و گسترش ایجاد گردد و روستایی که می خواهد به شهر تبدیل شود می بایست در چار چوب دستور العمل ها،قوانین و مقرراتی که برای یک شهر تعریف می شود ،اقدام گردد و طوری نشود که بدون برنامه گسترش پیدا کند و بعدا مشکلات اجتماعی ایجاد نماید.

حسنی با بیان اینکه دولت با محدودیت های زیاد اعتباری و بودجه ای مواجه است؛افزود: مردم عزیز خواسته ها و مطالبات خود را در حد معقول بیان و مواردی را مطرح کنند که مسئولین ادارات شهرستان و استان بتوانند راهکاری را برای آن پیدا نمایند.

معاون استاندار فارس در پایان اظهار داشت:هدف ما از حضور مستقیم در روستا ها ی لارستان که ۲۶۵ روستا و آبادی می باشد نیز همین است که مسئولین از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را لمس کنند و در راستای مرتفع نمودن مشکلاتو خواسته های بحق مردم پیگیری های لازم را انجام دهندو به همین جهت است که ما و مسئولین اجرایی شهرستان در وقت غیر اداری و اکثرا بعد از ظهر ها و شب ها به رو ستاها اعزام می شویم و این را وظیفه خود می دانیم.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین