جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
در جلسه شورای اسلامی لارستان

موحدی رئیس شورا ماند؛ فرماندار:به زودی از مناطق دیدن خواهم کرد

در سی و هشتمین و آخرین جلسه سومین سال دوره چهارم شورای لارستان یعقوب موحدی پس از رای گیری برای سومین سال پیاپی  به عنوان رئیس شورا انتخاب و ابقا…

در سی و هشتمین و آخرین جلسه سومین سال دوره چهارم شورای لارستان یعقوب موحدی پس از رای گیری برای سومین سال پیاپی  به عنوان رئیس شورا انتخاب و ابقا شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی لارستان در این انتخابات ”علی رام برزین“ به عنوان نایب رئیس و ”غلامحسین دیانت“ نیز به عنوان منشی شورای اسلامی شهرستان در سال چهارم و پایانی انتخاب شدند.

 dsc_0293  در این جلسه که حسنی معاون استاندار و وفرماندار ویژه لارستان و راسخی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری نیز حضور داشتند،  پس از پایان رأی‌گیری و اعلام نتایج، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی تصریح کرد: مسئولیت شورای شهرستان قطعاً مشکلات و دردسرهایی دارد اما اگر همه با یکدیگر همکاری کنید کارها پیش می‌رود.

dsc_0289

وی شورا را یک «فرصت و پتانسیل قوی برای مسئولان اجرایی» و «کمکی به مدیریت مسائل منطقه‌ای» توصیف کرد و گفت: اعتمادی که مردم به اعضای شوراها دارند سرمایه بسیار مهمی است که باید برای مدیریت مسائل و مشکلات هر شهر و روستا استفاده شود.

dsc_0296

حسنی به دیدار خود و برخی مسئولان اجرایی شهرستان با مردم چند شهر و بخش لارستان در این چند ماه هم اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با اکثر اعضای حاضر در این جلسه آشنا شده‌ام و در آینده نزدیک هم از دیگر مناطق دیدن خواهم کرد.

موحدی رئیس شورای اسلامی شهرستان نیز در سخنانی بر رابطه صمیمانه خود با همه مسئولان و بزرگان شهرستان فراتر از مسائل سیاسی و جناحی تأکید و خاطرنشان کرد: ضمن اینکه با همه و حتی مسئولان شهرستان‌های اطراف ارتباط خوب و برادرانه داریم اما از طرفی قسم یاد کرده‌ایم که از حقوق بخش‌ها و شهرها و اعضای محترم با تمام وجود دفاع کنیم.

dsc_0286

وی ابراز امیدواری کرد در سال آخر هم بتوان با همکاری و تعامل همه مجموعه‌ها به‌ویژه فرماندار محترم کارهای باقیمانده را پیگیری و بخشی از مشکلات مردم شهرستان را برطرف نمود.

در ادامه نمایندگان شورای اسلامی بخش‌ها و شهرها به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند. از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده می‌توان به:

dsc_0285

«بالا بودن حق تمدید پروانه چاه‌های کشاورزی»

«تعامل شوراهای مختلف با فرماندار جدید لارستان»

«معضل زمین‌خواریِ بخش خصوصی در منطقه»

«لزوم پیگیری طرح‌های هادی شهری»

«لزوم وحدت و انسجام بیشتر مسئولین شهرستان و دوری از مباحث حاشیه‌ای و کوچک»

اشاره کرد.

dsc_0299

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین