دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

همایش بزرگ 3 ‌ساله‌های حسینی در امامزاده لارستان برگزار شد

میلادلارستان: همایش بزرگ سه‌ساله‌های حسینی به یاد حضرت رقیه(س) در امامزاده میرعلی بن‌الحسین(ع) لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان  شب گذشته در آئین باشکوهی با حضور کودکان و مادران همایش…

میلادلارستان: همایش بزرگ سه‌ساله‌های حسینی به یاد حضرت رقیه(س) در امامزاده میرعلی بن‌الحسین(ع) لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان  شب گذشته در آئین باشکوهی با حضور کودکان و مادران همایش بزرگ سه‌ساله‌های حسینی در صحن و بارگاه ملکوتی حضرت میرعلی بن‌الحسین (ع) لارستان برگزار شد. در این مراسم، مداحان حاج ابراهیم روشن‌ضمیر و کربلایی هادی دلبری از ذاکرین اهل‌بیت عصمت و طهارت (س) در توصیف اسارت زینب کبری (س) و اهل‌بیت اباعبدالله‌الحسین (ع) به روضه‌خوانی پرداختند.

تعزیه‌خوانی دختران و کودکان گروه تعزیه «ریحانةالحسین (ع)» در مورد نحوه اسارت و شهادت حضرت رقیه(س) از دیگر برنامه‌هایی بود که در این شب برگزار و مورد استقبال مادران و کودکان قرار گرفت. این برنامه با اجرای گروه دمام‌زنی به پایان رسید.

مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن‌الحسین (ع)  هدف از اجرای این همایش را گرامیداشت سالروز شهادت حضرت رقیه (س) برشمرد و گفت: در واقعه جان‌سوز کربلا تمام گروه‌های سنی حضور داشتند و به یاری حضرت سیدالشهدا (ع) شتافتند که این نوع فداکاری بی‌نظیر است و این مهم می‌تواند برای هر قشری از مردم جامعه الگویی انتخاب شود. وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری چنین برنامه‌های معنوی باعث آشنایی کودکان و نونهالان با مکتب حضرت امام حسین (ع) شود و با تمسک به ائمه اطهار (ع) جامعه را با فرهنگ عاشورایی به سمت یاری حضرت حجت (عج) رهنمون کرد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین