جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

استاندار در سفر به لارستان از چه محصولات تولیدی منطقه بازدید کرد؟

استاندار فارس از از نمایشگاه محصولات تولیدی و صنایع غذایی لارستان بازدید کرد. سید محمد علی افشانی استاندار فارس در سفرش به لارستان به اتفاق  همراهان  از نمایشگاه محصولات تولیدی…

استاندار فارس از از نمایشگاه محصولات تولیدی و صنایع غذایی لارستان بازدید کرد. سید محمد علی افشانی استاندار فارس در سفرش به لارستان به اتفاق  همراهان  از نمایشگاه محصولات تولیدی و صنایع غذایی این شهرستان  که در محل ورودی سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برپا شده بود؛بازدید به عمل آورد.

در این نمایشگاه محصولات تولیدی و صنایع غذایی شهرستان لارستان همچون حلوا مسقطی ، انواع نان ماشینی ،تولیدی ماکارونی و بسته بندی آرد ، کنسرو ماهی ، انواع ترشیجات ،خیارشور و بسته بندی رب گوجه فرنگی ، کیک و بیسکویت ، دوغ ، سبزیجات و حبوبات  ، خوراک دام و طیور ،تولیدی لوله خرطومی ، جعبه تقسیم و درپوش ، کیسه زباله، آب اسید ، آب مقطر و آب رادیاتور، لوله پلی اتیلن و نایلون و نایلکس، انواع پروفیلهای آهنی، دستمال های کاغذی ،دلسی،حوله ای، سرنگهای تزریقی، انواع مخازن و قطعات پلاستیکی، بلوک و پانل ساختمانی از پلی استایرن، انواع دربهای پرسی ، سیمان سفید ، ورقهای فلزی کرکره ای، تولید آجر فشاری و ماشینی، تولید انواع روتختی  و گازهای طبی و غیره  ،در معرض دید عموم قرار گرفته بود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛   ۳ شهرک و ۲ ناحیه صنعتی در منطقه وجود داشته  و با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی و با وجود ۱۹۰ واحد تولیدی وصنعتی  واشتغال زایی بیش از  ۱۵۰۰  نفر، لارستان رتبه دوم را بعد از شیراز به خود اختصاص داده است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین