جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بازدید فرماندار لارستان از مهدکودک خیرساز فیشور

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از ساختمان در حال احداث مهد کودک فیشور بازدید کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛جلیل حسنی معاون استاندار…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از ساختمان در حال احداث مهد کودک فیشور بازدید کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق همکاران خود از ساختمان درحال احداث مهد کودک فیشور بخش اوز بازدید به عمل آورد و از چگونگی روند ساخت اجرای عملیات این پروژه اطلاع پیدا نمود.

در این بازدید که امام جمعه،دهیار،اعضا شورای اسلامی و معتمدین فیشور نیز حضور داشتند؛ فرماندار ویژه لارستان از تمامی خیرین و معتمدین این روستا بخصوص خیر ساخت این کودکستان تقدیر و تشکر کرد.

به گفته محمدی پیمانکار این پروژه، این مهد کودک در زمینی به مساحت ۱۶۴۰ متر مربع با زیربنای ۲۰۰۰ متر مربع در دو طبقه شامل ۱۱ کلاس درس،نمازخانه، کتابخانه،سلف سرویس،آشپزخانه، فضای مسکونی و سرویس بهداشتی در حال ساخت می باشد.

وی ادامه داد:سالن در حال احداث مهد کودک فیشور تاکنون بیش از ۲۰ در صد پیشرفت فیزیکی را به همراه دارد و تا به حال ۴ میلیارد ریال توسط اسفندیار زمان پور خیر فیشوری هزینه شده است. وی اضافه کرد که تا اتمام این پروژه مبلغ ۳۰ میلیارد ریال هزینه می شود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بازدید فرماندار لارستان از مهدکودک خیرساز فیشور”

  1. لارستانی گفت:

    هیچگونه. پروژه. دولتی. در حال حاضر. در سطح. لارستان. در شرف. افتتاح. وبهره. بر داری. نیست. وجناب. فرماندار. بیشتر. در بخش. اوز. از فعالیتهای. خیرین. این. منطقه. بازدید. می. کنند. خداوند. به. این. مردم. نیکوکار. خیر. وبرکت. دهد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین