شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

از شهرداران کوچک شهر لار تجلیل شد

دانش آموزان ابتدایی و مهدکوک لارستانی که به طور خودجوش و به صورت افتخاری اقدام به جمع آوری زباله در مسیرهای عزاداری کرده بودند، تقدیر شدند. به گزارش میلادلارستان به…

دانش آموزان ابتدایی و مهدکوک لارستانی که به طور خودجوش و به صورت افتخاری اقدام به جمع آوری زباله در مسیرهای عزاداری کرده بودند، تقدیر شدند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، در عصر هشتمین روز محرم امسال که طبق معمول هرساله دسته های سینه زنی و هیات های عزاداری در شهرجدید لار به عزاداری مشغول بودند یکی از کارکنان شهرداری با صحنه ای زیبا و قابل تحسین مواجه شد.

او گفت: پرسنل شهرداری که برای شرکت در مراسم عزاداری در ۳۰ متری هلال احمر به طرف حسینیه سیدالشهدا در حرکت بودند مشاهده کردند چند کودک و نوجوان در حال جمع آوری زباله ها هستند. وقتی از آنها پرسیده شد:چرا اینکار را انجام می دهید؟ در جواب گفتند می خواهیم کارگران شهرداری هم کمی استراحت و در مراسم شرکت کنند.

کارمند شهرداری با تلفن همراه خود چند عکس از آنها گرفت و اسامی و نام مدرسه شان را یادداشت کرد. این موضوع را پرسنل شهرداری به شهردار اطلاع دادند و شهردار تصمیم گرفت طی مراسمی در حضور دیگر دانش آموزان از آنان تقدیر کند.

img_0780

به همین منظور هدایایی آماده شد و محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار به همراه ابوذر دینی مسئول روابط عمومی و چندتن از پرسنل شهرداری سه شنبه در مدارس مربوط حضور یافتند. محمد فیاض پور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان به همراه حمیدی معاونت آموزشی خود به این جمع پیوستند تا همگی با هم قدردان دستان کوچکی باشند که کمر همت به تمیزی و زیبایی شهر بسته اند.

img_0738

محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار کار این دانش آموزان را کاری بزرگ، خداپسندانه و مثال زدنی دانست.
شهردار لار افزود: شما تک تک دانش آموزان شهردار شهر خود هستید و اگر همگی دست در دست هم برای پاکیزگی شهر خود تلاش کنیم شهری زیبا و مورد قبول خواهیم ساخت.

img_0808

محمد فیاض پور مدیر آموزش و پرورش لارستان هم در این جمع با بیان اینکه امروز بر خود می بالیم که چنین دانش آموزانی ثمره تعلیم و تربیت صحیح مدارس این شهر و شهرستان هستند، گفت: به خانواده این عزیزان تبریک می گویم که فرزندانی با این اندیشه بزرگ تربیت کرده اند.

img_0730

دراین آیین آیناز آهوپای و ستایش داروغه ازدبستان مکتب الزهرا (س)،امیرحسین ارغوان ازآموزشگاه غیر انتفاعی خرد و حسین مهرآور از مهدکودک گلهای مطهر به پاس عمل زیبا و خداپسندانه خود، هدایایی را از دستان شهردار و مدیر آموزش و پرورش دریافت کردند.

img_0785

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “از شهرداران کوچک شهر لار تجلیل شد”

  1. ناشناس گفت:

    کار بچه ها قابل تحسینه و باید تشویق بشن اما نباید مورد سوء استفاده قرار بگیرن. اینقدر که مسولین از خودشون سلفی گرفتن بچه ها در تصاویر نقشی ندارن. شهرداری اونقدر کار اساسی نکرده که با هدیه دادن به چند دانش اموز اونقدر ذوق زده شده که ده تا عکس گرفته و اینقدر متن تعریفی نوشته

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین