دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت

غبارروبی قبور مطهر شهدا در لارستان

میلاد لارستان: طی آئینی با حضور مسئولان محلی و بسیجیان لارستان قبور مطهر شهدای این شهرستان گلباران شد.

طی آئینی با حضور مسئولان محلی و بسیجیان لارستان قبور مطهر شهدای این شهرستان گلباران شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در آئینی با حضور حجت الاسلام مختار موسوی امام جمعه، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، سرگرد امیر جاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، بسیجیان، پاسداران، رزمندگان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین ادارات و اقشار مختلف مردم متدین و انقلابی لارستان قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس این شهرستان غبارروبی شد.

در این مراسم، فرمانده سپاه ناحیه لارستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر و تبریک هفته بسیج، با ابراز خرسندی از حضور نوجوانان و جوانان در بین قشر عظیم بسیج، اظهار داشت: حضرت امام(ره) در آن زمان بشکلی مدبرانه و با بصیرت آینده نگری کردند و نیروهای انقلاب را در گهواره ها می دیدند.

جاهدی با بیان اینکه نوجوانان بسیجی نسل حاضر بدون آنکه دوران انقلاب، جنگ تحمیلی، فتنه ۷۸ یا حتی فتنه ۸۸ را درک کرده باشند عاشقانه وفادار به آرمانهای اسلام و انقلاب هستند، افزود: بزرگترین پشتوانه حفظ نظام و انقلاب، حمایت های مردمی است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای مدعی مثل آمریکا میزان مشارکت مردم در انتخابات حداکثر ۴۴ درصد است و فقط به ارتش و ساختارهای منظم خود امیدوارند، تصریح کرد: حضرت امام(ره) با اتکاء به اقشار مختلف مردم که همه آنها در اندیشه و تفکر بسیج رشد کرده بودند، می دید و خوشبختانه انقلاب اسلامی با اندیشه بسیج به پیشرفت های بزرگی دست یافته است.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان در پایان از همه بسیجیان و اقشار مختلف مردم جهت شرکت در گردهمایی بزرگ بسیجیان در صبح روز جمعه در مسجد جامع شهر لار دعوت کرد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین