دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
با حضور پدرشهید مدافع حرم محمداستحکامی

یادواره ای از جنس مدافعان حرم در گراش

همزمان با هفته بسیج، یادواره شهدای مدافع حرم و با مسئولین و مردم شهیدپرور گراش برگزار گردید. به گزارش میلادلارستان در ابتدای این آیین باشکوه که در سالن دانشکده علوم…

همزمان با هفته بسیج، یادواره شهدای مدافع حرم و با مسئولین و مردم شهیدپرور گراش برگزار گردید. به گزارش میلادلارستان در ابتدای این آیین باشکوه که در سالن دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار می شد؛ عبدالهی رئیس دانشکده علوم پزشکی گراش در سخنانی از  شهادت به عنوان حیاتی جاودان نام برد و گفت : شایسته آنست که در هردقیقه و همزبان با ضربان قلب خود که هردقیقه ۷۰ باراست  شکرگذار نعمت ولایت باشیم.

وی  با برشمردن اوصاف شهید، ملهم ازحدیث نبوی (ص) به شفاعت شهید و قدرت شفاعت شهدا نیز اشاره نموده وعنوان کرد: شهیدان گرانقدر در قیامت، به شفاعت دهها تن از یاران و اقربای صالح خویش قادرند .

img_2934سپس گروه سرود انصارالمهدی (عج) با اجرای سرود لاله های زمینی به استقبال خاطرات ودلنوشته های خواهر سردارشهید عظیمی رفت و خواهرعظیمی از اوصاف برادرشهیدش سخن گفت.

img_2907

در ادامه  سرهنگ پاسدارمحمدمهدی درستکار فرمانده ناحیه بسیج سپاه گراش با بیان سخنانی از اتهام زنی برخی خواص به بسیج انتقاد کرد وگفت : حضرت امام رضوان الله تعالی علیه درسال ۴۳ فرمودند: رئیس جمهور آمریکا بداند که منفورترین افراد درجهان بوده و رهبر معظم انقلاب نیز در سخنان مکرر بر دشمنی آمریکا با اصل  نظام اسلامی تاکید فرموده اند . درستکار، سازش با دشمن را به نقد کشانید و عنوان کرد : امروز آمریکا  نا امن ترین ، بدهکار ترین  وبزه کارترین ممالک دنیاست که پایه پوشالی ابرقدرتی آن درحال اضمحلال است وچگونه ممکن است سازش با این دشمن ، سرنوشت مارا و وضعیت مارابهبودبخشد؟ مگر شیعیان حضرت علی (ع) با دشمنان آن حضرت سازش میکنند و با القاء کدام ذهنیت ؟

3

وی ادای دین به شهیدان والامقام راداشتن روحیه انقلابی تلقی کرد و افزود : درسالهای دفاع مقدس ، جوانان وشهیدان ما ثابت کردند که باید برخود اتکاء داشته و باورکنیم که مامی توانیم .

 این مراسم که به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشکده علوم پزشکی ومشارکت  ناحیه یسیج گراش برگزار می شد، یک میهمان ویژه داشت، پدرشهید مدافع حرم محمداستحکامی.  وی در سخنانی  به بیان سرگذشت زندگی آن شهید والامقام پرداخته در سخنانی اظهار داشت: محمد باور داشت توانستن را.

4

وی از خاطرات جبهه ها درسال ۶۱ گفت و گریزی به مظلومیت شهدای مدافع حرم زد وگفت: شهید ما متعلق به همه است.  پدر شهید مدافع حرم با تایید سخن سرهنگ پاسدار محمدمهدی درستکار که مدافعین حرم را مظلوم خوانده بود افزود: آری ، مدافعان حرمهای مطهر در مظلومیت هستند اما بدانیم که بسیج در کشورهای دیگری همچون سوریه نیز شکل  گرفته  و در سایر ممالک اسلامی درحال تشکیل  خودجوش است.

اجرای گروه سرود بشارت با سرود آوای سه ساله کربلا  بعنوان ختم مراسم ، دلها را روانه خرابه شام  نمود .

گراش – خبرنگار  -قاسم ایزدیان

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین