دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تشکیل اتاق تشویق وحمایت از سرمایه گذاری در لارستان

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از تشکیل اتاق تشویق وحمایت از سرمایه گذاران و توسعه امر سرمایه گذاری در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از تشکیل اتاق تشویق وحمایت از سرمایه گذاران و توسعه امر سرمایه گذاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛جلیل حسنی در سخنانی، شناسایی و تدوین ظرفیت های شهرستان، معرفی فرصت ها به سرمایه گذاران و پیگیری و دعوت از سرمایه گذاران را مهم ترین هدف و محور فعالیت این اتاق برشمرد.

وی افزود: بمنظور جذب و حمایت از سرمایه گذاری ،لازم است ظرفیت ها،بسترها و پتانسیل های این حوزه در شهرستان شناسایی و در راستای جلوگیری از نابسامانیهای اداری در انجام امورات سرمایه گذاری ، برنامه ای مناسب تدوین و بصورت عملیاتی ارائه گردد.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد:در این خصوص باید مناسب سازی محیط سرمایه گذاری از لحاظ سیاسی ،فرهنگی،امنیتی و اقتصادی و اطمینان سازی خاطر به سرمایه گذاران از طریق مشاوره های مناسب انجام گیرد.

حسنی با بیان اینکه مسیر سرمایه گذاری و حمایت از تولیدکنندگان در این شهرستان فراهم شده است؛تصریح کرد:در این راستا تصمیم گرفته شد اتاق تشویق وحمایت از سرمایه گذاران در لارستان تشکیل، تا از این طریق راهنماییهای لازم به سرمایه گذاران ارائه و هدف گذاری سرمایه های سرگردان در شهرستان صورت پذیرد و در کل به عنوان یک اتاق فکر عمل نماید.

معاون استاندار فارس اظهارداشت: قطعا این اتاق در قدم اول می بایست نسبت به شناسایی زمینه های سرمایه گذاری،اولویت های سرمایه گذاری در شهرستان ، شناسایی سرمایه گذاران لارستانی مقیم کشورهای حوزه خلیج فارس و فراهم نمودن پکیج قوانین تسهیل کننده امر سرمایه گذاری به کمک تمامی دستگاه های مرتبط و زمینه سازی اصلاح قوانین مشکل دار و پیشنهاد آن به مقامات بالاتر بمنظور تصحیح قوانین و هدایت امر سرمایه گذاری را به عهده گیرد، تا انشاالله در آینده ای نزدیک با تشکیل دبیرخانه ای همایش سرمایه گذاری منجر به جذب سرمایه گذاری در حوزه های مختلف صنعتی،خدماتی؛تجاری،کشاورزی،گردشگری،تولیدی و غیره در منطقه شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه اقتصادی و جذب سرمایه گذارداخلی و خارجی در اولویت برنامه های دولت قرار دارد ، افزود : در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل و بر اساس اصول ۲۴ گانه اعلامی مقام معظم رهبری به روسای سه قوه ، کمک به ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از سرمایه گذاران باید در اولویت برنامه های مدیران قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: حذف گیر و دار اداری در هموار کردن مسیر سرمایه گذار نقش بسزایی دارد و باید این مهم محقق شود.

حسنی در پایان سخنانش تاکید کرد:می بایستی تمام مدیران دستگاهای اجرایی شهرستان با همکاری بخش خصوصی اهتمام خود را در جهت جذب سرمایه گذاری در منطقه بکار گیرند و اولویت اول برنامه های کاری خودشان باشد تا نتیجه عملیاتی و کاربردی حصول گردد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین