یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
نماینده مردم لارستان در مجلس خواستار شد

تکمیل ترمینال خارجی و اجرای طرح توسعه پارکینگ هواپیمایی فرودگاه لارستان

میلاد لارستان: نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی تکمیل پروژه ساختمان ترمینال خارجی فرودگاه این شهرستان را خواست عمومی و مسافران دانست و گفت: با توجه به افزایش پروازها می بایست طرح توسعه پارکینگ هواپیمایی در فرودگاه لارستان هرچه سریعتر انجام شود.

نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی تکمیل پروژه ساختمان ترمینال خارجی فرودگاه این شهرستان را خواست عمومی و مسافران دانست و گفت: با توجه به افزایش پروازها می بایست طرح توسعه پارکینگ هواپیمایی در فرودگاه لارستان هرچه سریعتر انجام شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ طی آئینی با حضور معاونین مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور، امام جمعه این شهرستان، نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، مسئولین ادارات و جمعی از خیرین و معتمدین که در مسجدالنبی(ص) فرودگاه بین المللی لارستان برگزار شد، مدیران کل فرودگاه بین المللی لارستان تودیع و معارفه شدند.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام مختار موسوی امام جمعه لارستان با تأکید بر الگوگیری از سیره ائمه اطهار(ع) در تمامی مراحل زندگی، اظهار داشت: آنچه در وقایع مختلف تاریخی باعث آسیب شده است رفتارهای مبتنی بر افراط و تفریط بوده است و یکی از راههای که می تواند باعث دوری از این خطر به ویژه برای مسئولین شود، توجه به سیره ائمه هدی(س) است.

نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه ویژه و ظرفیتهای فرودگاه بین المللی لارستان، گفت: این فرودگاه هنوز دارای پتانسیل های ناشناخته و دست یافتنی است که می بایست با نگاه ویژه مسئولان از آن بهره گرفت.

جمشید جعفرپور خطاب به مسئولین شرکت فرودگاههای کشور حاضر در این جلسه خواست مردم و مسافرین را تکمیل هر چه سریعتر ساختمان ترمینال خارجی فرودگاه لارستان دانست و افزود: با راه اندازی ترمینال جدید و همچنین مصوبات موجود در طرح جامع توسعه فرودگاه لارستان موضوع گسترش پارکینگ هواپیما دیده شده که نیاز به توجه مسئولین در اولویت دهی به این امر است که می تواند به توسعه پروازها کمک کند.

وی با تقدیر از تلاشهای مستمر مهندس انصاری فرد مدیرکل پیشین فرودگاه بین المللی لارستان، علت انجام این تغییرات در پست مدیریتی این فرودگاه سیاستهای سازمانی و استفاده از تجارب نیروهای با تجربه است.

به گزارش میلاد لارستان؛ در پایان با اهدای لوحی از خدمات هشت ساله مهندس عنایت الله انصاری فرد در فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی(ره) لارستان تقدیر و حکم دو ساله امین الله صولتی مدیرکل جدید این فرودگاه معرفی شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تکمیل ترمینال خارجی و اجرای طرح توسعه پارکینگ هواپیمایی فرودگاه لارستان”

  1. شهر وند گفت:

    در این جلسه از جصور فرماندار شهرستان خبری نیست علت چیست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین