سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
قائم مقام مدیرعامل فرودگاههای کشور

شرکتهای جدید هواپیمایی در فرودگاه لارستان مستقر شود

میلاد لارستان: قائم مقام مدیرعامل فرودگاههای کشور با تأکید بر استقرار شرکتهای جدید هواپیمایی در فرودگاه لارستان و افزایش پروازها، گفت: می توان ایرلاین های مختلف را در این فرودگاه دائر کرد.

قائم مقام مدیرعامل فرودگاههای کشور با تأکید بر استقرار شرکتهای جدید هواپیمایی در فرودگاه لارستان و افزایش پروازها، گفت: می توان ایرلاین های مختلف را در این فرودگاه دائر کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ طی آئینی با حضور معاونین مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور، امام جمعه این شهرستان، نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، مسئولین ادارات و جمعی از خیرین و معتمدین که در مسجدالنبی(ص) فرودگاه بین المللی لارستان برگزار شد، مدیران کل فرودگاه بین المللی لارستان تودیع و معارفه شدند.

حسین اسفندیاری قائم مقام مدیرعامل فرودگاههای کشور با تمجید از فرهنگ و اصالت مردم منطقه لارستان بزرگ، اظهار داشت: لارستان از گذشته های دور مرکز مبارزه با استبداد و پرورش علمای بزرگ همچون آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) بوده که باعث شده تا این شهرستان به عنوان نخستین خاستگاه حکومت اسلامی معرفی شود.

قائم مقام مدیرعامل فرودگاههای کشور با تأکید بر نقش فرودگاهها در پیشرفت و رونق یک منطقه، افزود: فرودگاه بین المللی لارستان به عنوان کلید توسعه این شهرستان تبدیل شده است.

وی علت انجام جابجایی در پست های سازمان را گردش تجربیات دانست، تصریح کرد: با این اقدام ایده ها نو و دیدگاههای روشن به نقاط مختلف منتقل می شود.

اسفندیاری از انجام مراحل پایانی مناقصه تکمیل پروژه ترمینال خارجی فرودگاه لارستان خبر داد و گفت: می بایست با درایت مدیرکل جدید، کار تکمیل ترمینال خارجی به اتمام برسد.

وی یادآور شد: اعتبارات لازم برای اجرای طرح توسعه پارکینگ هواپیمایی فرودگاه لارستان از طرف شرکت فرودگاههای کشور تخصیص یافته و بعد از تعیین پیمانکار این پروژه عملیاتی می شود.

قائم مقام مدیرعامل فرودگاههای کشور با تأکید بر استقرار شرکتهای جدید هواپیمایی در فرودگاه لارستان و افزایش پروازها، ادامه داد: می توان ایرلاین های مختلف را در این فرودگاه دائر کرد.

وی با تأکید بر اجرای طرح توسعه جامع در فرودگاه لارستان، افزود: در زمان حاضر، زمین و عرصه فرودگاه لارستان در حد استاندارد نیست و باید تلاش کرد مساحت ۳۴۰ هکتاری آن را افزایش داد تا در آینده برای افزایش پروازها و انجام پروازهای پهن پیکر مشکلی ایجاد نشود.

به گزارش میلاد لارستان؛ در پایان با اهدای لوحی از خدمات هشت ساله مهندس عنایت الله انصاری فرد در فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی(ره) لارستان تقدیر و حکم دو ساله امین الله صولتی مدیرکل جدید این فرودگاه معرفی شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین