سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 20
در آخرین روز از ماه صفر صورت گرفت

تجلیل از 74 پیرغلام حسینی در روستای«زاهدمحمود» لارستان

میلاد لارستان: طی آئین باشکوهی در آخرین روز از ماه صفر از ۷۴ پیرغلام حسینی بخش مرکزی لارستان و بخش «رویدر» استان هرمزگان تجلیل شد.

طی آئین باشکوهی در آخرین روز از ماه صفر از ۷۴ پیرغلام حسینی بخش مرکزی لارستان و بخش «رویدر» استان هرمزگان تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در آخرین روز از ماه صفر مصادف با شب شهادت امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) طی آئین باشکوهی که با حضور حجت الاسلام عبدالنبی صداقت نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرهنگ پاسدار علی علی نژاد جانشین سپاه امام سجاد(ع) استان هرزگان، جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، سیدحسن ایت اللهی از بیت شرف آیت اللهی، سرگرد امیر جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان، مداحان و خادمان حسینی در روستای زاهدمحمود لارستان از پیرغلامان حسینی تجلیل شد.

 در این مراسم معنوی از ۷۴ پیرغلام و خادمان حسینی از ۲۲ روستا از اهالی بخش مرکزی لارستان و استان هرمزگان به جهت فعالیتها در طول عمرشان و نقش آفرینی در ترویج فرهنگ عاشورایی تقدیر شد.

سومین همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی که توسط هیئت فرهنگی مذهبی ابالفضل العباس(ع) روستای «زاهدمحمود» لارستان به اجرا درآمد، با سخنرانی، مداحی پیرغلامان، پخش کلیپ، نمایشگاه عکس محرم، اجرای سرود و غیره همراه بود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “تجلیل از 74 پیرغلام حسینی در روستای«زاهدمحمود» لارستان”

  1. ستاره گفت:

    عالي…

  2. محمد شب خیز گفت:

    خیلی ممنون از همه ی دست اندرکاران محترم و اهالی خونگرم و مهمان نواز و ولایت مدار روستای زاهدمحمود که به نحو احسن این مراسم را برگزار کردند و از پیرغلامان روستاهای همجوار به خوبی استقبال و تقدیر و تشکر کردند .
    همچین تشکر دارم از طرف خودم خدمت شورای اسلامی روستای زاهدمحمود و مسول هییت مذهبی حضرت ابوالفضل العباس (ع) جناب آقای حاج محمد زاهدی و دهیاری محترم و برادران عزیز، آقایان طه و عمران زاهدی و همه کسانی که در این مراسم باشکوه و در خور پیرغلامان حسینی حضور پیدا کردند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین