جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

آغاز بکار رسمی دبیرخانه همایش پیرغلامان حسینی در بخش مرکزی لارستان

به صورت رسمی فعالیت دبیرخانه همایش بزرگ پیرغلامان حسینی بخش مرکزی لارستان و روستاهای تابعه استان هرمزگان آغاز بکار کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بخشداری…

به صورت رسمی فعالیت دبیرخانه همایش بزرگ پیرغلامان حسینی بخش مرکزی لارستان و روستاهای تابعه استان هرمزگان آغاز بکار کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی لارستان صبح امروز با حضور سرهنگ پاسدار علی نژاد از استان هرمزگان و هیات همراه به اتفاق مسئولان محلی دهستان حومه در محل بخشداری مرکزی لارستان به صورت رسمی فعالیت دبیرخانه همایش بزرگ پیرغلامان حسینی بخش مرکزی لارستان و روستاهای تابعه استان هرمزگان آغاز بکار کرد.

در این نشست بعد از ذکر مقدماتی از برنامه های برگزار  شده سالهای گذشته در استان هرمزگان و نیز روستای زاهدمحمود بخش مرکزی در قالب همایش پیرغلامان حسینی روستایی در ششمین سال متوالی روستای اِوِه به عنوان میزبان معرفی و توسط حجه الاسلام حیدری دبیر این همایش گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ارائه شد.

در ادامه جناب سرهنگ علی نژاد با اشاره به اینکه فعالیت در همایش پیرغلامان حسینی در واقع فعالیت در جبهه جنگ نرم برای انقلاب اسلامی است؛ تاکید کرد برگزاری این همایش ضمن پرداخت به هویت دینی منطقه موجب نزدیکی قلبی اهالی روستاهای همجوار دو استان فارس و هرمزگان خواهد شد.

وی تلاش دشمن برای مواجهه با فرهنگ سرخ عاشورا و نهضت سبز ظهور منجی را همیشگی دانست و تاکید کرد اگر ما می توانیم مجهز ترین پهپاد جاسوسی دشمن را با سامانه بومی در اسمان هرمزگان سرنگون کنیم باید پهپادهای مجازی جنگ نرم علیه اسلام و انقلاب و ایران را نیز سرنگون نماییم.

در این نشست پیروز بخشدار مرکزی لارستان با اشاره به تجارب ارزنده لارستان در برگزاری همایش بین المللی پیرغلامان حسینی تاکید کرد؛ این وظیفه ماست که در این عرصه با تمام توان و اعتبار به میدان آییم. وی ضمن اعلام امادگی برای همکاری کامل جهت برگزاری همایش پیرغلامان حسینی؛ این گردهمایی را فرصتی برای خدمت به مردم دانسته و تاکید کرد همانگونه که مقام معظم رهبری بر اصل خدمت به مردم تاکید نموده ، باید ره آورد این برنامه نیز خدمت به ابادانی منطقه باشد. به همین دلیل نیز حتماً برخی از مسئولان ارشد استان هرمزگان و فارس و مسئولان شهرستان لارستان به این همایش دعوت خواهند شد تا بدین وسیله نسیم خوش خدمتِ حسینی با بسیج همگانی در این منطقه محروم وزیدن بگیرد.

در این جلسه مدعوین و حضار به بررسی چگونگی برگزاری همایش پرداخته و پیشنهاداتی نیز ارائه گردید که مقرر شد در جلسه اتی شورای اداری بخش و شورای اداری شهرستان بصورت ویژه به این همایش معنوی پرداخته شود.

لازم به ذکر است روستای اِوِه از توابع دهستان حومه بخش مرکزی لارستان در١١٠ کیلومتری شهر لار واقع است و اهالی آن خطه که در مجاورت استان هرمزگان سکونت دارند دارای روابط چند صد ساله با روستاهای استان هرمزگان بوده و برگزاری همایش پیرغلامان حسینی در واقع نماد وحدت و مایه اعتبار بومی و شخصیتی منطقه موصوف خواهد شد.

همایش مشترک پیرغلامان حسینی روستاهای بخش مرکزی و برخی از روستاهای استان هرمزگان در پنجم ابان ماه سال جاری مصادف با بیست و هشتم صفر و ایام ارتحال حضرت نبی مکرم اسلام (ص) وفرزند بزرگوارش حضرت امام حسن مجتبی (ع) برگزار خواهد شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین