شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تعامل فوری دفتر نماینده و مدیریت برق لارستان در حل مشکل زاهدمحمود

بانصب ترانس واصلاح خطوط برق مشکل نوسان برق زاهدمحمود به زودی حل می گردد. به گزارش میلاد لارستان درپی تماس تلفنی مردم روستای زاهدمحمود با رئیس دفتر نماینده مرم در…

بانصب ترانس واصلاح خطوط برق مشکل نوسان برق زاهدمحمود به زودی حل می گردد. به گزارش میلاد لارستان درپی تماس تلفنی مردم روستای زاهدمحمود با رئیس دفتر نماینده مرم در شهرستان لارستان طی روز گذشته و بیان مشکلات مختلف در این روستا از جمله قطعی مکرر برق، صبح امروز مصیب علیشیر در معیت دامن کشان مدیر توزیع برق لارستان با حضور سریع و به موقع جهت پیگیری موضوع به این منطقه سفر نمودند.

بر این اساس و طی بازدید صورت گرفته و بررسی های به عمل آمده حل مشکل در حوزه برق از امروز با عملیات حفاری جهت نصب اتوبوستر در پاسگاه چهاربرکه شروع شده و مقرر گردید با نصب این دستگاه افزایش ولتاژ درمسیر اصلی چهاربرکه به سمت زاهدمحمود جهت اصلاح ولتاژ روستاهای هرمود.علی آباد، اهوه و شمزاغ انجام شود. همچین مقرر شد در یکماه آینده نیز بانصب ترانس واصلاح خطوط برق مشکل نوسان برق زاهدمحمود حل گردد.

دامن کشان مدیر توزیع برق لارستان از نصب ۲۰دستگاه چراغ ۷۰وات جدید واصلاح ۳۰دستگاه چراغ ۷۰وات موجود در سطح روستای زاهد محمود نیز خبر داده و اظهار داشت: یک ترانس رفع نوسان بخش شرقی روستا نیز نصب خواهد شد.

در این دیدار علیشیر رئیس دفتر نماینده مردم با بیان اینکه مسئولان استانی بایستی به مشکلات آب و برق جنوب فارس توجه ویژه داشته باشند وعده داد که با تلاشهای جهادی مدیریت برق لارستان تا هفته آینده مشکل برق زاهد محمود و روستاهای اطراف تا حد قابل توجهی مرتفع گردد. وی همچنین اظهار داشت: موضوع مشکل اینترنت این منطقه نیز در دستور کار قرار گرفته و به زودی مرتفع خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین