یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

سرانه فضای سبز گراش افزایش می یابد

شهردار گراش  از افزایش فضای سبز دراین شهر خبرداد و افزود: سرانه فضای سبز درگراش درحال حاضر ۱۰ متر مربع بوده ولی با ایجاد پارکها و میادین ،بزودی این میزان…

شهردار گراش  از افزایش فضای سبز دراین شهر خبرداد و افزود: سرانه فضای سبز درگراش درحال حاضر ۱۰ متر مربع بوده ولی با ایجاد پارکها و میادین ،بزودی این میزان افزایش چشمگیری می یابد.

به گزارش میلادلارستان؛ غلامعباس زارع در زمینه ایجاد دومین اکوپارک استان فارس در گراش نیز اظهار کرد : مفهوم اکوپارک، بهره از مصالح طبیعی همچون سنگ و چوپ میباشد که همخوانی بیشتری باطبیعت دارد. وی مساحت اکو پارک این شهر را که پس از شهر جدید صدرای شیراز ، دومین اکوپارک استان فارس محسوب میباشد در فاز نخست دو هکتار برشمرد و افزود: درکنار دریاچه ایجادی به احداث پیست دوچرخه سواری و ورزشهای همگانی نیز اقدام میشود واین فضا میتواند با طبیعت تطابق داشته باشد . شهردارگراش بابیان اینکه کمبود آب از مشکلات منطقه است ، آب دریاچه مصنوعی گراش را تامین شده از آبهای بازیافتی عنوان نمود.

شهردار گراش با بیان اینکه بحران آب ، یکی از چالشهای موجود در افزایش فضای سبز متوازن شهر میباشد به ایجاد پارکهای محله ای نیز اشاره و اظهارکرد: با وجود ۳۰ هکتار فضای سبز درگراش ، احساس میشود این مقدار جهت زندگی شهری و مقابله با پدیده گرد وغبار کافی نیست و لذا شهرداری در پی افزایش فضای سبز بوده و ازشهروندان انتظاردارد در نگهداری این فضاها تلاش لازم داشته باشند .

گراش: قاسم ایزدیان

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین