یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

رئیس جدید پایگاه انتقال خون لارستان معرفی شد

طی مراسمی با حضور حسنی فرماندار ویژه لارستان، کریمی مدیر کل انتقال سازمان خون فارس و تنی چند از مسئولان محلی رییس جدید پایگاه انتقال خون لارستان معرفی شد. به…

طی مراسمی با حضور حسنی فرماندار ویژه لارستان، کریمی مدیر کل انتقال سازمان خون فارس و تنی چند از مسئولان محلی رییس جدید پایگاه انتقال خون لارستان معرفی شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در این مراسم ابتدا جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی گفت: از رییس جدید انتقال خون لارستان خواست با توجه به گستردگی منطقه ، انسجام بیشتر درون سازمانی خود را تقویت نموده و در جهت تجهیز و توسعه فضای اداری خود، تلاش نماید، تا انتقال خون لارستان برای مواقع ضروری و حساس یک آمادگی کامل و صد در صدی داشته باشد.

وی گفت:خیلی از ادارات در روزهای عادی و تا مشکلی پیش نیاید به چشم نمی آیند، یکی از این ادارات انتقال خون است که در موقع پیش آمدن مشکل و حوادث دیده می شود و سریعا به کمک هم نوعان خود می ایند و در این موقع کارها و فعالیت هایشان ملموس تر است.

وی ادامه داد:باتوجه به حساسیت مسئولین انتقال خون، ما هم بایستی نسبت به انتقال خون شهرستان احساس مسئولیت کنیم و هر کمکی که از دستمان بر می آید،می بایست انجام دهیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: رییس جدید یک اداره می تواند تحرک بیشتری به مجموعه اداری خود بدهد، کما اینکه رییس جدید انتقال خون شهرستان نیز می بایست پویایی و انگیزه و توانمندیهای علمی را بیشتر از گذشته تقویت نماید و مسئله کنترل،توجه به سلامت افراد و دیگر موضوعاتی همچون تجهیز فضای اداری و استخدام نیروی انسانی را مد نظر قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه نباید مجموعه دانشکده علوم پزشکی از انتقال خون جدا دانست ؛ افزود:این دو مجموعه باید با هم تعامل خوب و سازنده داشته باشند و در کنار هم و در مواقع حساس به بحث سلامت انسانها توجه و به کسانی که نیاز مبرم به خون دارند،کمک کنند چرا که یکی از نیازهای اساسی ، مهم و اولویت دار دانشکده علوم پزشکی و مراکز بیمارستانی و درمانی خون هست که بایستی در سریعترین زمان ممکن تامین بشود و هر چه مجموعه انتقال خون مجهزتر و کارش بهینه تر باشد، یقینا کار دانشکده هم روان تر خواهد شد و مردم بهره ی مفید تری از اقدامات دانشکده می برند.

فرماندار ویژه لارستان در پایان سخنانش از خدمات چندین ساله دکتر عبدانبی مقدسی رییس سابق انتقال خون لارستان و دکتر عبدالرحمن محتشمی فرد که در دوماه اخیر سرپرست انتقال خون این شهرستان را به عهده داشتند؛ تقدیر و تشکر کرد و برای محمدرضا خرم بخت رییس جدید انتقال خون لارستان آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه حکم محمدرضا خرم بخت رییس جدید سازمان انتقال خون لارستان به وی تقدیم و از خدمات دو ماهه ی دکتر عبدالرحمن محتشمی فرد سرپرست سابق تقدیر شد.

پیش از این نیز دکتر محمدحسین کریمی مدیر کل سازمان انتقال خون استان فارس،دکتر رامین اقتداری قائم مقام دانشکده علوم پزشکی لارستان،دکتر هوشنگ جعفرپور معاون غذا ودارو دانشکده،دکتر ناصر سلمانی رییس بیمارستان امام رضا(ع) ،منصور اسماعیلی مدیر عامل بناد نیک اندیشان هاشمی، دکتر عبدالرحمن محتشمی فرد سرپرست سابق و محمدرضا خرم بخت رییس جدید سازمان انتقال خون لارستان هم به ایراد سخن پرداختند.

گفتنی است محمد رضا خرم بخت دارای مدرک فوق لیسانس محیط زیست و mph بهداشت محیط و اهل و ساکن لارستان می باشد و پیش از این نیز کارمند دانشکده علوم پزشکی لارستان بوده و ماموریتی به انتقال خون لارستان آمده است

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “رئیس جدید پایگاه انتقال خون لارستان معرفی شد”

  1. ناشناس گفت:

    شنیده ها حاکی از ان است که سازمان انتقال خون لار زیر نظر جهرم رفته فقط هشدار میدهم اگر حرکتی مبنی بر انجام این کار صورت گرفته باشد یا انجام بگیرد نمی گذاریم این اداره در لار فعالیت داشته باشد

  2. امین گفت:

    دکتر محتشمی فرد که دوماه سرپرست این اداره رو بر عهده داشته اند رییس انتقال خون جهرم هستند چندین سال و انصافا ادم زرنگیه و باعث شده دو پایگاشون بشدت پیشرفت کنه اما چه ربطی به لار داره؟چرا فوق لیسانس بهداشت میشه رییس انتقال خون لار که تجربه و تخصصی نداره و حتی سابقه مدیریتی در این زمینه نداره.این همه هزینه مالی میشه از طرف خیرین اما میبینیم مدیریت وجود نداره و همچنان عقبیم.مثال هم زیاده ماشالا.تمامی ادارات

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین