پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال فارس

تیم فوتبال استقلال لارستان به مصاف شهید وفایی شیراز می رود

میلاد لارستان: تیم استقلال لطیفی لارستان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال استان فارس در شیراز به مصاف تیم شهید وفایی این شهر می رود.

تیم استقلال لطیفی لارستان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال استان فارس در شیراز به مصاف تیم شهید وفایی این شهر می رود.

به گزارش میلاد لارستان؛ در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال استان پهناور فارس و در هفته دوازدهم این مسابقات امروز عصر ۵ دیدار در شهرهای مختلف این استان برگزار شد.

در نخستین بازی این هفته تیم فوتبال المهدی(عج) کوار با نتیجه یک بر یک در خانه مقابل پادنا میمند متوقف شد و در دیگر بازی ها تیم گلستان فاروق با نتیجه پرگل ۵ بر یک برابر پرسپولیس جهرم به پیروزی دست یافت، هلال احمر گراش در خانه با یک گل مغلوب تیم امیرکبیر ممسنی شد، لیدوما نورآباد با نتیجه ۲ بر یک برابر تیم شهید باقری گویم تن به شکست داد و همچنین تیم عقب شیراز با نتیجه ۴ بر یک مقابل تیم همشهری خود پرسپولیس به برتری رسید.

در آخرین و حساس ترین بازی این هفته در روز یکشنبه پنجم دی ماه جاری تیم صدر نشین استقلال لارستان در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز میهمان تیم رده هشتمی شهید وفایی این شهر خواهد بود که تیم لارستانی در صورت کسب پیروزی برابر این تیم فاصله امتیازی خود را به ۴ امتیاز خواهد رساند.

به گزارش میلاد لارستان؛ تا اینجای رقابت تیم استقلال لارستان با یک بازی کمتر با ۲۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و تیم های لیدوما ممسنی و عقاب شیراز با ۲۲، شهید باقری گویم با ۲۱، امیرکبیر ممسنی با ۲۰، پرسپولیس جهرم و گلستان فاروق با ۱۸، شهید وفایی شیراز با ۱۱، هلال احمر گراش و پادنا میمند با ۹ ، المهدی(عج) کوار با ۷ و پرسپولیس شیراز با ۵ امتیاز در رده بعدی قرار دارند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین