پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8
فرماندار ویژه لارستان خواستار شد

جلب اعتماد سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در لارستان

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان خواستار جلب اعتماد سرمایه گذاران داخلی و خارجی به سرمایه گذاری در لارستان شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان خواستار جلب اعتماد سرمایه گذاران داخلی و خارجی به سرمایه گذاری در لارستان شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی در جمع اعضاء میز سرمایه گذاری این شهرستان اظهار داشت: آنچه باید امروز به آن توجه شود، جلب اعتماد سرمایه گذاران است که در این راستا همه مسئولین، مردم و رسانه ها باید برای توسعه این مهم تلاش کنند.

 وی با بیان اینکه  سرمایه های سرگردان زیادی در بانکها وجود دارد؛ افزود: با توجه به این همه پتانسیل و ظرفیت های موجود در شهرستان لارستان ولی این سرمایه ها، نمودی در عرصه میدانی و سرمایه گذاری در منطقه ندارد.

معاون استاندار فارس با اشاره اقدامات خیرین در شهرستان لارستان، تصریح کرد: وقتی نگاه می کنیم ،می بینیم که خیرین عزیز این منطقه خوب عمل کرده اند و با دلسوزی تمام کارها را پیش برده اند ولی در این خصوص متناسب سازی ایجاد نشده است.

عالی ترین مقام دولتی در لارستان با بیان اینکه اقدامات و فعالیت های خیرین و سرمایه گذاران باید به نوعی ساماندهی شود، یادآور شد: هدف ما در خصوص سرمایه گذاری در منطقه لارستان بزرگ فقط برگزاری یک  همایش نیست، بلکه همایش خودش وسیله ای برای انجام سرمایه گذاری است.

وی با یادآوری مصوبات جلسه گذشته میز سرمایه گذاری لارستان، ادامه داد: در جلسه گذشته مقرر شد بین ظرفیت ها، تقاضاها و توانمندی های بی شمار منطقه لارستان و همچنین توان سرمایه گذاران و تمایلی که این سرمایه گذاران دارند، هماهنگی کامل ایجاد شود و اگر این مهم ایجاد شد، در آن صورت می توان امیدوار به نتیجه بود.

فرماندار ویژه لارستان با ابراز خرسندی از ایجاد مرکز حمایت و تشویق از سرمایه گذاری داخلی  و خارجی در این فرمانداری و رایزنی چند جانبه با سرمایه گذاران داخل و خارج از کشور، تصریح کرد: اهتمام مجموعه فرمانداری و دستگاه های اجرایی لارستان تسهیل کارهای مربوط به سرمایه گذاری  است.

این مسئول با تأکید بر استفاده از نظرات و پیشنهادات رؤسای ادارات، اساتید دانشگاها، بخشداران، شهرداران و همه سرمایه گذاران، خاطر نشان کرد: نتیجه این پیشنهادات در جلسه ای تخصصی تر با هماهنگی مسئولین امر در شهرستان لارستان به سرمایه گذاران منعکس می شود تا بدنبال آن بتوان براساس  هماهنگی و همدلی ارائه راهکار کرد.

حسنی بیان کرد: سرمایه های سرگردانی که در لارستان وجود دارد می بایست به سمت سرمایه گذاری در این شهرستان سوق داده شود.

فرماندار ویژه لارستان در پایان اضافه کرد: اگر سرمایه گذار این اعتماد برایش ایجاد شود که سرمایه ای که در بانک دارد در مسیر تولید، اشتغال و رونق اقتصادی می افتد و دستگاه های دولتی هم حمایتش می کنند، قطع به یقین سرمایه اش را در این راستا قرار می دهد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۶:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین