سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 30
مدیر کمیته امداد لارستان

مشکل اساسی مسکن نیازمندان شهری نبود زمین است

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان با بیان اینکه مشکل اساسی در مسکن شهری نبود زمین است، گفت: هر چه خیرین منطقه کمک های خود را در زمینه مسکن به سمت کمیته امداد سوق دهند کمیته نیز می تواند اعتبارات دولتی بیشتری را به شهرستان اختصاص دهد.

مدیر کمیته امداد لارستان با بیان اینکه مشکل اساسی در مسکن شهری نبود زمین است، گفت: هر چه خیرین منطقه کمک های خود را در زمینه مسکن به سمت کمیته  امداد سوق دهند کمیته نیز می تواند اعتبارات دولتی بیشتری را به شهرستان اختصاص دهد.

به گزارش میلاد لارستان؛ اولین جلسه شورای تامین مسکن نیازمندان، با حضور ۱۰ تن ازاعضای ستاد در محل دفتر امام جمعه لارستان برگزار شد.

مدیر کمیته امداد لارستان با اشاره به اصل  ۳۱   قانون اساسی کشور که داشتن مسکن متناسب با نیاز، حق هر فرد و خانواده ایرانی است، بیان داشت : کمیته امداد، نهضت مسکن سازی محرومین را شروع  نموده و تصمیم دارد تمام مددجویان فاقد مسکن را واجد سرپناهی مناسب سازد که این امر با مشارکت خیرین و اعتبارات دولتی و امدادی امکانپذیر است.

هوشنگ دلاور با بیان اینکه در ۹ ماهه سال جاری مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان اعتبار دولتی وارد شهرستان شده است، افزود:  از این مبلغ ۱۱۳ میلیون تومان از محل صدقات مردمی نیز به آن اضافه شده است.

دبیر ستاد تامین مسکن مشکل اساسی در مسکن شهری را نبود زمین عنوان و تصریح کرد: هر چه خیرین منطقه کمک های خود را در زمینه مسکن به سمت کمیته  امداد سوق دهند کمیته نیز میتواند اعتبارات دولتی بیشتری را به شهرستان اختصاص دهد که با این مدل مشکل مسکن تعداد زیادی از مددجویان مرتفع می گردد .

در ادامه حجه السلام والمسلمین حاج آقا موسوی خرم امام جمعه شهرستان لارستان مطالبی در زمینه خدمت به قشر محروم که خالصانه ترین خدمت می باشد را ایراد و ضمن تاکید بر عدالت محوری  در ساخت مسکن محرومین ، بیان داشت : با مشارکت همگانی در سطح شهر و روستا و با استفاده از ظرفیت های کمیته امداد می توان بر مشکلات فائق آمد .

امام جمعه شهرستان ، فرماندار، کمیته امداد، شهرداری، بنیاد مسکن، اداره اوقاف و امور خیریه ، مسکن و شهرسازی ، شورای شهر، شورای شهرستان و خیرین مسکن ساز  از اعضای شورای تامین مسکن  محرومین میباشند.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین