پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کشف 8 راس گوساله غیرمجاز در لارستان

ا توجه به نقش کنترل حمل و نقل دام در پیشگیری از انتشار بیماریهای دام و طیور و همکاری خوب نیروی انتظامی لارستان در کنترل راههای مواصلاتی به ویژه در گلوگاه هرمزگان- لارستان، جابه جائی هر گونه دام و طیور کاملا تحت کنترل بوده و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

۲ دستگاه خودرو وانت در لارستان توقیف و ۸ راس گوساله غیرمجاز کشف شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان لارستان گفت: با تشدید طرح کنترل حمل و نقل و جابه جائی دام با همکاری نیروی انتظامی،۲ دستگاه خودرو وانت حامل ۸ راس گوساله نر فاقد مجوز بهداشتی-قرنطینه ای دامپزشکی که قصد ورود از استان هرمزگان به شهرستان لارستان را داشتند پس از توقیف در منطقه و بررسی لازم با دستور تعزیرات حکومتی ،حکم کشتار تمام دامها صادر و در کشتارگاه لارستان کشتار شدند.

دکتر مسعود محجوب افزود: با توجه به نقش کنترل حمل و نقل دام در پیشگیری از انتشار بیماریهای دام و طیور و همکاری خوب نیروی انتظامی لارستان در کنترل راههای مواصلاتی به ویژه در گلوگاه هرمزگان- لارستان، جابه جائی هر گونه دام و طیور کاملا تحت کنترل بوده و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین