چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
مسئول اداره کتابخانه های عمومی لارستان مطرح کرد

کمبود بیش از 18 هزار متر مربع فضای مطالعه در لارستان

میلاد لارستان: معاون مدیرکل و مسئول اداره کتابخانه های عمومی لارستان، گفت: در مجموع در لارستان حدود۶ تا۷ هزار مترمربع فضای مطالعه وجود دارد که با توجه به جمعیت این شهرستان ۱۸ هزار و ۴۰۰ مترمربع فضای مطالعه در لارستان کمبود وجود دارد.

معاون مدیرکل و مسئول اداره کتابخانه های عمومی لارستان، گفت: در مجموع در لارستان حدود۶ تا۷ هزار مترمربع فضای مطالعه وجود دارد که با توجه به جمعیت این شهرستان ۱۸ هزار و ۴۰۰ مترمربع فضای مطالعه در لارستان کمبود وجود دارد.

محمدمهدی معتمدیان در گفت و گو با میلاد لارستان؛ اظهار داشت: تمام بخش های شهرستان لارستان بجز بنارویه دارای کتابخانه هستند که در این بخش نیز کتابخانه در حال احداث است و امید می رود تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه بنا به چشم انداز ۱۴۰۴ باید به ازای هر ۸ نفر ۱۰۰ مترمربع فضای کتابخانه وجود داشته باشد، افزود: در مجموع در لارستان حدود۶ تا۷ هزار مترمربع فضای مطالعه وجود دارد که با توجه به جمعیت این شهرستان بیش از ۱۸ هزار و ۴۰۰ مترمربع فضای مطالعه در لارستان کمبود وجود دارد.

معتمدیان با بیان اینکه در لارستان بالغ بر ۸ هزار نفر عضو کتابخانه ها هستند، ادامه داد: کوچکترین عضو ۸ ماه و بزرگترین آن ۸۲ سال سن دارند.

مسئول اداره کتابخانه های عمومی لارستان درخصوص به روز بودن کتابها در کتابخانه های شهرستان لارستان، تصریح کرد: بصورت ماهیانه کتابهای جدید اضافه می شود و برخی کتابهایی که تعداد آنها در کتابخانه بیشتر است به سایر کتابخانه ها یا به روستاها ارجاع می شود.

معاون مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس با اشاره به اینکه کتابخانه های لارستان با مشکل کمبود کتابهای کمک درسی روبرو است، از خانواده ها تقاضا کرد که پس از کنکور فرزندشان و در صورت عدم نیاز به کتابها آن را به کتابخانه ها هدیه کنند تا دیگران نیز از آنها استفاده کنند.

وی در پایان از مسئولین ارشد شهرستان لارستان جهت پیگیری تخصیص اعتبار به پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی این شهرستان تقاضا همکاری و ابراز امیدواری کرد این پروژه در صورت تامین اعتبار تا سال۹۶ به بهره برداری برسد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین