چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لارستان

ادبیات فارسی زیربنای یادگیری سایر دروس در مقطع آموزش ابتدایی است

میلاد لارستان: معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، گفت: آموزش صحیح و دقیق زبان و ادبیات فارسی زیربنای یادگیری سایر دروس در مقطع آموزش ابتدایی تسهیل می کند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، گفت: آموزش صحیح و دقیق زبان و ادبیات فارسی زیربنای یادگیری سایر دروس در مقطع آموزش ابتدایی تسهیل می کند.

جعفر حمیدی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ در اختتامیه دوره آموزش معلمان مقطع ابتدایی که با شرکت بیش از ۴۸۰ معلم از ادارات آموزش و پرورش شهرهای جویم، اوز، گراش، اشکنان و لارستان به میزبانی شهر لار برگزاری شد، اظهار داشت: با استناد به تحقیقات انجام شده در سال های اخیر و عدم توجه به درس ادبیات فارسی به ویژه در دوره های نخست تحصیلی منتج به ضعف دانش اموزان در سایر درس ها شده است.

وی با اشاره به اینکه بنا به اعتقاد کارشناسان، درس زبان و ادبیات فارسی در میان کتب دروس دوران ابتدایی از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: برای سال تحصیلی ۹۵ -۹۶ با برنامه ریزی های صورت گرفته دو تَن از مولفین کتب فارسی از وزارت آموزش و پرورش به لارستان سفر کردند و معلم های مقاطع ابتدایی جنوب فارس را در جریان اهداف تألیف کتب فارسی قرار دادند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لارستان به حضور بیش از ۴۸۰ معلم، معاون و مدیر مدارس از سراسر جنوب فارس در این دوره آموزشی، تصریح کرد: در این دوره حاضرین علاوه بر آگاه شدن از نظرات مولفین کتب درسی وزارت آموزش و پرورش، نظرات و پیشنهادات خود را به مسئوولان به شکل کتبی اعلام کردند.

به گزارش میلاد لارستان؛ این دوره آموزشی از روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه آغاز و تا امروز جمعه در سه سالن وحدت، غدیر و شهید فراست شهر لار برگزار شد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین